miercuri, decembrie 17, 2014

Afirmaţii pentru eliberarea de vechile tipare/ jurăminte

div class="separator" style="clear: both; text-align: center;">

Postat Maria
Eliberez toate tiparele de gânduri care mă limitează. Sunt transformat!

Eliberez toate credinţele vechi care nu îmi mai sunt de folos de acum înainte. Eliberez toate energiil

Eliberez jurămintele de sărăcie pe care le-am făcut vreodată, în orice timp, loc, spaţiu sau dimensiune. Eliberez cu dragoste şi bucurie toate energiile joase din interiorul fiinţei mele ce sunt conectate la acele jurăminte. Începând din acest moment, îmbrăţişez energiile abundenţei şi Binecuvântării Divine în viaţa mea.

Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, eu rup acum şi dizolv toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, eventual, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut să îmi închidă orizontul, min.tea, inima şi sufletul de la experimente noi şi care au putut să îmi transmită cinism, lipsă de credinţă, înţelegere greşită sau negativitate legată de noi căi de existenţă, de schimbare, de transformare şi despre Puterea şi Prezenţa Spiritului şi a Iubirii din interiorul tuturor fiinţelor



Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, eu rup acum şi dizolv toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut duce la negarea Prezenţei Divine şi a Încrederii mele în tot ce este fiinţa mea, în prosperitate şi în puterea infinită a iubirii şi luminii ce există în fiinţa mea.

Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, eu rup acum şi dizolv toate jurămintele şi contractele pe care le-am făcut de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut face posibilă stocarea, păstrarea oricărui sentiment, formă gând sau memorie nerezolvată ce au oprit fluxul liber al încrederii mele, al credinţei, iubirii, armoniei, echilibrului şi al sensului de interconectare a sufletului meu cu toate celelalte fiinţe.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...