duminică, octombrie 12, 2014

Scrierile lui Seth

Postat Maria
Cititorii mei ar putea presupune că sunt creaturi fizice, legate de un corp fizic, întemniţate în interiorul oaselor, al cărnii şi al pielii. Dacă credeţi că existenţa voastră este
dependentă de această imagine corporală, atunci vă simţiţi ameninţaţi de pericolul
dispariţiei, deoarece nici o formă fizică nu durează şi nici un corp, oricât de frumos în
tinereţe, nu îşi menţine aceeaşi vigoare şi farmec la bătrâneţe.
Dacă vă identificaţi cu propria tinereţe, frumuseţe, intelect sau realizări,
atunci există frământarea continuă că aceste atribute pot şi vor dispărea. Scriu această carte pentru a vă asigura că lucrurile se prezintă altfel. În esenţă, nu sunteţi fiinţe mai fizice decât mine, şi eu mi-am asumat şi am abandonat mai multe corpuri decât doresc să enumăr aici.
Personalităţile care nu există nu scriu cărţi. Sunt complet independent de o formă de
manifestare corporală şi la fel sunteţi şi voi.
Conştiinţa creează forma; nu invers. Toate personalităţile nu sunt fizice. Numai
fiindcă sunteţi atât de intens preocupaţi de problemele curente, nu realizaţi că există o
porţiune din voi, care ştie că propriile puteri sunt cu mult superioare celor manifestate de
eul obişnuit.
Fiecare dintre voi a trăit alte existente, şi acea cunoaştere se află în interiorul
vostru, deşi nu o percepeţi în mod conştient. Sper ca această carte să servească la eliberarea sine-ului profund intuitiv din fiecare dintre cititorii mei, cât şi să aducă în prim planulconştiinţei, acele intuiţii speciale care vă vor fi de cel mai mare ajutor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...