sâmbătă, ianuarie 04, 2014

Viata pe un peron

Postat Maria
Într-o noapte visam ca mergeam pe marginea liniei ferate. Ma simteam descurajata si vroiam sa termin cu toate. Ceva nu ti-a placut în aceasta plimbare a mea, ai venit si m-ai privit întrebator. Atunci m-am asezat în iarba si am început sa plâng în hohote uscate, fara lacrimi. Si pentru ca ma priveai mai departe întrebator, ti-am spus: "Am vrut sa ma arunc înaintea trenului". Te-ai uitat la mine uluit. "Care tren?" "Trenul care va veni". "Dar îl asteptam de atâta vreme si nu vine, mi-ai zis. Cum îti închipui ca va veni tocmai când te plimbi tu pe marginea sinelor?" Am scuturat din cap si i-am dat o explicatie care si pe mine m-a uimit. "Daca m-ai fi lasat, ai fi vazut cavenea. Toata viata m-a urmarit ghinionul. N-am obtinut nimic decât dupa ce nu mai aveam nevoie. Din moment ce nu ma mai urcam în tren, ci ma aruncam înaintea lui, trenul ar fi venit".

Octavian Paler
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...