duminică, ianuarie 12, 2014

Azi incepe noul urcus spre un nou destin-Lauren Gorgo

Postat Maria
Afara cu vechiul, inauntru cu noul

De Lauren, 1 ianuarie 2014

La multi ani, familie TWYH (Gandeste Cu Inima)!

Acum, ca s-a incheiat 2013, putem expira, la modul oficial… (?) Voi avea mult mai multe de spus in urmatorul meu raport, dar deocamdata am de facut cateva anunturi, cu privire la unele schimbari din TWYH… schimbari care ii vor afecta pe membri, la inceputul noului an:

In primul rand, la capitolul cel mai lumesc/tehnic al lucrurilor, in curand vom trece printr-o lucrare de intretinere de rutina si vom aduce totodata upgradari la reteaua sociala si la site-ul in sine. Ca de obicei, asta ar putea insemna ca, pentru putin timp, lucrurile sa schioapete un pic, dar vom face tot ce ne sta in putinta ca sa facem ca tranzitia sa fie cat mai lina, rapida si usoara pentru voi. O sa va tin la curent.

Pe langa intretinere si upgradari, voi face si ceva restructurare si reorganizare, ce vor reflecta upgradarile mele personale si noul nivel al muncii mele. Este emotionant ca, dupa 7 ani de „serviciu public” intens, desi se incheie un capitol important din scopul meu, la fel ca multi dintre voi care cititi aceste randuri, inca mai astept acele ultime tuse de pensula, ca sa percep tabloul mai amplu a ceea ce am creat in esenta pentru mine, la inceputul acestui an.

Pe baza volumului urias de noi informatii pe care le-am primit de la echinoctiul din septembrie, am un sentiment puternic despre ce ne asteapta, cu privire la etapa noua a starii noastre de maestru … care pare sa fie puternic concentrata pe „spiritualizarea laturii materiale” (!) si fireste ca pot simti schimbarile necesare pentru a ajunge acolo, dar am nevoie de timp, ca sa fac tranzitia la aplicarea noilor mele contributii.

Pana cand voi putea intelege clar, cum vor fi reunite cele doua lumi ce se contopesc, ale prezentului si viitorului meu, voi lucra mai mult in culise, ca sa asigur spatiul structural necesar pentru nasterea acestui nou nivel de creare. Sa speram ca fara prea multe perturbari 8O

De asemenea, aflati va rog ca sunt incredintata sa maresc tarifele pentru calitatea de membru pe 2014, intrucat ma extind ca sine si potential. Inainte de a face asta, voi sta un timp sa ma gandesc ce va insemna asta, pe baza schimbarilor care simt ca vin. Cand voi sti mai multe, veti sti si voi… acesta e doar un anunt.

Sa te legeni, in pragul a ceea ce urmeaza, este extrem de captivant… si, in egala masura, extrem de enervant… dar eu/voi/noi suntem cu totii ATAT de pregatiti pentru schimbare, incat nu mai este nici macar distractiv.

Intre timp – si cu un demaraj atat de puternic, catre o noua calatorie insondabila – am vrut sa impartasesc acest mesaj special de An Nou/Luna Noua, pe care l-am primit azi dimineata, de la Consiliul Suprem Pleiadian:

„Azi incepe noul urcus spre un nou destin. Acest urcus nu e ca vechiul urcus, nu mai este un urcus care pleaca din trecutul vostru… este inaltarea in Eu-l vostru vesnic, care sfideaza gravitatia, caci in mod sigur acum va purtati aripile.

Asa ca, intrebam… ce experienta intentionati sa traiti mai intai in acest moment nou, din eternitatea voastra vesnica?

Noi spunem… incepand de acum, ramaneti concentrati asupra acestor intentii superioare. Scrieti-le pe hartie, ilustrati-le, pictati-le, modelati-le cantati-le, vedeti-va pe voi in toate aceste intentii… zi de zi. Insufletiti aceste intentii, cel putin o data – preferabil de doua ori – pe zi, incepand cu Luna Noua din prima zi a noului an, dupa care, va spunem noi… relaxati-va si urmariti alchimia noii creatii, cum prinde radacini in viata voastra.

Da, desigur ca spunem sa va amintiti de acele intentii pe care le aveti… ceea ce voi doriti sa produceti in lumea voastra spirituala, materiala… dar va recomandam de asemenea sa lasati o usita pentru partea magica.

Puteti face asta, declarand pur si simplu: „toate astea si mai mult”, dupa fiecare intentie in parte. Acest lucru va semnala deschiderea voastra catre binecuvantarile universale, dincolo de perceptia voastra curenta asupra lor… si, da, vor fi multe (binecuvantari) dincolo de perceptia voastra.

Pentru asta si pentru voi, binecuvantarile abunda, in tot ceea ce este nou.”

Ii urez fiecaruia dintre voi ca noua voastra viata adevarata sa inceapa cu – dar sa nu se limiteza la – materializarea celor mai profunde si sincere dorinte pe care le aveti!

D:\Lauren\Lauren semnatura.png

Traducere: Ana Nicolai

1 comentarii:

Unknown spunea...

Doamne ! ... Uraaa ...Am prins Trenul ! Daca ai sti ce mare Bucurie mi-ai facut ! Am multe ,multe lucruri de povestit... Cineva Acolo Sus ma Iubeste !
Maria ,iti Multumesc din suflet ca ne tii la curent cu ,,noutatile ,, Spirituale ...Ma ajuta f mult ...Te imbratisez cu multa iubire ! :)

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...