duminică, decembrie 15, 2013

Trezirea Soarelui interior.- Lauren Gorgo

Postat Maria

De Lauren Gorgo, 4 decembrie 2013
Salutare, comunitate a oamenilor care gandesc cu inima! Sper ca toata lumea infrunta valurile si nu se ineaca in ele 8O Eu am facut un pic din ambele… ducandu-ma la fund sI inotand, dar, din fericire, inca sunt activa. La capitolul lucruri placute, am de relatat o noua experienta… care cred ca e foarte revelatoare… de actualitate… si chiar captivanta.

Recent (cam acum o saptamana) stateam pe pat, facand obisnuita Respiratie a IUBIRII™ … incercand probabil sa expir durerea transmutarii, afara din corp… cand am bagat de seama ceva in interiorul meu, pe care nu-l mai vazusem niciodata pana atunci… un Soare! Un Soare galben-portocaliu foarte mare, ce „radia”, cu valuri mititele, ca de plasma, ce ondulau la suprafata… asa cum este perfect ilustrat, in imaginea alaturata. Acest Soare frumos, stralucitor, se afla chiar in mijlocul abdomenului meu, exact în zona plexului (solar).

La inceput l-am ignorat, deoarece m-am gandit ca e o nascocire de-a mea, dar apoi am auzit o voce care mi-a spus sa inspir acest Soare… ca „razele” lui vor fi utile, furnizandu-i substante nutritive (lumina), corpului meu.

Si asa am si facut, dupa care… oricat de fascinant a fost… am uitat de el, asa cum am tendinta sa fac cu aceste lucruri, socotind ca nu au avut relevanta.

Dupa cateva zile… sincer vorbind, habar n-am de coordonarea in timp, a nimic din toate astea, caci folosesc ‘zilele’ doar ca pe un punct de referinta… exact cand am inceput sa simt ca energia (cititi: DUREREA) recentei Luni Noi a ajuns la fiinta mea obosita, am avut din nou o senzatie subtila a acestui Soare… l-am putut simti in mine scanteind, crescand, aproape marindu-se, muncind asiduu sa „straluceasca in afara, in toata splendoarea lui”… cum au spus pleiadienii in trecut – vorbe cu care abia acum fac legatura.

Chiar daca in cel mai recent raport 5D, Consiliul a vorbit doar despre aparitia celor stralucitori… articolul s-a numit „Cei luminosi” (!)… inca nu am facut toate corelatiile, pana nu m-am asezat sa scriu acest articol pe blog. Zapacita de mine.

In orice caz, verificati asta:

Aceasta scanteie de foc solar (Dumnezeu), micuta dar crescatoare, reprezinta puterea divina de creatie (fizica) axata pe aspectul masculin, care creste in noi… o energie sacra ce s-a nascut din contopirea cu monada, care ne-a deschis calea de acces la amintirea despre Acasa, despre suveranitatea lui Dumnezeu… ce se traduce in autoritatea noastra interioara clara, cu care putem stabili acum o legatura mai ferma.

(La nivel fizic, toata aceasta energie solara poate produce durere ce radiaza din plexul solar, distensie abdominala si/sau durere si deschiderea/purificarea/acordarea fina a celor 3 chakre de jos, centrate pe planul fizic)

Pe langa faptul ca paragrafele de mai sus fac parte din ultimul raport, Consiliul tocmai a aparut, ca sa impartaseasca ca activarea Soarelui interior are/a avut loc via inversarea polilor magnetici solari… care, imi spun ei, este in pregatire intensa pentru noul an solar, care incepe la solstitiul din decembrie.

Despre care am scris urmatoarele, in cel mai recent raport:

Aflu ca in momentul in care se incheie aceasta infuzie a puterii Dumnezeului creator… si am sentimentul ca ea e strans legata de inversarea campului magnetic al Soarelui… se pare ca primul grup de fiinte trezite se vor lumina si vor fi descrise drept cei luminosi… primul grup de suflet care va reprezenta ceea ce CSP numeste dovada fizica a profetiei.

Toate acestea sunt destul de fanteziste, chiar si pentru mine, desi mi s-a spus, clar, ca va avea loc acest lucru. Totusi, ca sa ma apar, nu cred ca am luat expresia cu luminarea, ad litteram:

Si recentele eclipse de Luna si de Soare ne-au ajutat in acest sens, aratandu-i fiecaruia dintre noi echilibrul perfect al energiilor fizice proprii (masculin/feminin), necesar pentru a ne putea lumina si deveni ceea ce CSP numeste cei luminosi.

Iata ce inteleg eu din toate astea…

In prezent, efectiv trecem la/devenim sistemul sufletesc care se autosustine, prin noi insine. Atunci cand inima ne este deschisa si toate implanturile daunatoare/bazate pe frica sunt indepartate din plexul nostru sufletesc [soular plexus], suntem capabili sa ne radiem lumina (solara) personala, pentru ca toate elementele vietii noastre sa graviteze in jurul nostru, pe orbita, fiind hranite si sustinute de radianta sacra si Unica (a IUBIRII) a propriului Soare (sine) central.

Pleiadienii mai spun ca aceasta lumina launtrica este stralucirea reala a sufletului nostru… ca sufletul-sinele nostru este intrupat in forma umana, ca lumina fizica si ca plexul sufletesc (solar) este lacasul sacru al intentiilor sufletului nostru, avand misiunea exacta de a se asigura ca acele intentii sunt transpuse in lumea fizica. Aceasta lumina, impreuna cu lumina inimii, radiaza in afara si aliniaza toate celelalte chakre, via canalul central al acestui generator al inimii/plexului. Din cate se pare, aceste doua centre sacre, care au o natura inerent feminina si masculina, sunt forta generatoare a noii noastre stari de om, care conduce/guverneaza echilibrul starii de creator, in dumnezeii-dumnezeitele trezite.

E aproape ca si cum puternicul plex solar reprezinta energia Tatalui (divin), care trebuie sa supravegheze si sa ocroteasca vulnerabila energie a Mamei (divine)… pentru a pazi poarta catre suflet.

In timp ce energia Mamei e reprezentata de calitatile de ingrijire, foarte receptive si pure ale inimii (superioare), energia Tatalui e reprezentata de calitatile de a ocroti, guverna si pazi, ale plexului solar (sufletesc)… forta care apara, da putere, conduce si structureaza amprenta IUBIRII noastre, in forma vizibila.

Impreuna, aceasta echipa cam este duo-ul dinamic…

Asa ca, daa… asta se intampla. Si da, inca mai trecem prin foarte multa purificare si eliberare fizica si emotionala, care pare ca nu se va sfarsi NICIODATA… dar se va sfarsi. Totul e necesar ca sa ne intoarca pe dos… ca sa devenim propriul sistem sufletesc, capabil sa se autosustina, in pregatire pentru o calatorie nou-nouta si centrata pe INIMA, a starii de co-creator, care este in acord cu expresia de Sine cea mai autentica, cea mai puternic de IUBItoare:

Consiliul spune ca au avut loc foarte multe lucruri, atat in interior, cat si in lumea noastra fizica (ca, de exemplu, activitatea solara neintrerupta), pentru a duce la/sustine/reflecta aparitia celor luminosi… din care simptomul cel mai evident – al intoarcerii noastre pe dos – este certitudinea incontestabila (si care continua sa creasca), a independentei energetice… pe care CSP o numeste manifestarea exterioara a procesului nostru de contopire din interior.

Voi avea mai multe de spus despre Soarele launtric, in urmatorul raport, dar chiar n-am avut rabdare sa astept atat de mult, ca sa va spun tuturor despre el!

Traducere: Ana Nicolai

2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc pentru inpartasire...esti minunata prin felul tau de a fi...iti urmaresc postarile de aproape un an de zile ..si ma bucur sa fi ajuns sa ti se declanseze aeste minunate si unice momente...te felicit si te Iubesc....

Creare site spunea...

frumos articolul , felicitari ;)

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...