vineri, iulie 26, 2013

Viaţa răspunde la un lucru de bază: semnalul meu.

Postat Maria
Cât de multă pace şi bucurie pot aduce în viaţa mea, astăzi?
Câte gânduri de iertare, apreciere, satisfacţie, acceptare şi intrebări pot gândi? Câte gânduri de lipsă, descurajare, frustrare şi îngrijorare pot elibera? De câte ori, când observ o tensiune în corpul meu, îmi pot permite să mă relaxez şi să ştiu că totul este bine?
Fiecare gând pe care-l gândesc este parte a unui semnal pe care-l trimit în continuare spre lume, spre ceruri, spre cosmos. Prin Legea Atracţiei, acest semnal este potrivit şi returnat mie sub forma evenimentelor, circumstanţelor şi oamenilor din viaţa mea zilnică. Un semnal predominant de pace, bucurie îmi va aduce circumstanţe pline de pace şi bucurie. Dacă semnalul meu este, în principal, nefeicit şi negativ, mă pot aştepta la mai mult din acelaşi lucru.
Viaţa nu mă răsplăteşte pentru cât de bună sau rea sunt, cât de îndatoritoare sau nu sunt – altfel, lucrurile rele nu s-ar întâmpla NICIODATĂ oamenilor buni şi vice-versa. Viaţa răspunde la un lucru de bază: semnalul meu.
Cu această înţelegere a întâmplării lucrurilor, a orchestrării evenimentelor, ştiu acum unde să-mi concentrez eforturile. Metamorfoza este a mea.

Text de Karen Williams




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...