joi, ianuarie 10, 2013

Cand ceva este recunoscut a nu fi in rezonanta cu Adevarul simtit, se indeparteaza de la sine

Postat Maria

Cand sa sterg si cand sa permit sa se intample si sa fie vazut?
As spune, mai intai, sa nu te grabesti sa stergi. Altfel, lasa impresia de evitare.
Mai intai, permite. Daca poti, permite ca observarea a ceea ce se intampla sa se intample, pur si simplu.
Aceasta nu este dificil.
Chiar daca ceva reactioneaza si cade in a construi povesti, recunoaste ca si aceasta apare intr-o Inteligenta mai plina de liniste, care doar observa.
In spatele acestei observari nu se afla un observator independent.
Deci, cand sa stergi? De fapt, nu este nimeni nici care sa stearga.
Stersul se intampla, de asemenea.
Cand ceva este recunoscut a nu fi in rezonanta cu Adevarul simtit, se indeparteaza de la sine. Cade singur.
Se va stafidi si va cadea. Nu trebuie sa il urmaresti unde cade. S-a dus.
Astfel este... nu elocventa, ci eficienta Fiintei in a se curata singura.
Ca atunci cand te tai si, fara sa pui nimic, corpul deja se vindeca.
Fiinta intotdeauna se reface singura.
Insa mintea vrea sa intre in actiune si sa semneze cecul: "Eu am facut-o!"
Iar acest "Eu am facut-o!" aduce multe probleme.
Pentru ca da impresia unui actor independent, care face ceva.
In acel actor ati crezut pana la existenta iar acum ii spuneti "Eu", ii spuneti "Eu insumi".
Asadar, doar permiteti ca toate acestea sa isi gaseasca locul unde se vor aseza. Nu este nevoie sa le "parcati".




Nu incercati sa "parcati" aceste cuvinte. Ele stiu unde patrund si se vor asterne acolo unde trebuie.
La un moment dat, Fiinta insasi isi scoate sabia si incepe sa taie.
Atunci cand are dispozitia pentru acel moment.
Totul este bine, de la sine.
Noi depunem o munca inutila, din moment ce Fiinta face deja aceasta.
Atunci, mintea vrea sa verifice Fiinta.
Aceasta este frumusetea de a "vedea".
Mintea vrea sa actioneze, sa faca, vrea sa recite, vrea sa repete: "Ce urmeaza?", "Ce fac?", urmatorul pas, unde sa mearga...
Deci, poti face aceasta foarte mult timp, iar la final spui: "Uite, de fapt, sa fiu sincer, nu am ajuns nicaieri."
"Nu am realizat nimic, doar am invatat mult, am fost foarte ocupat..."
"Ocupat in legatura cu Existenta..."
Deci, stergerea se intampla.
Atunci, chiar si acest concept de a sterge - a fost spus doar ca un flash in Fiinta, apoi il poti uita.
Nu face un tatuaj din el.
Este doar.... Ceva il recunoaste si...
Pentru ca exista o chemare naturala sa fii tu insuti, sa te odihnesti in Constiinta, sa te odihnesti in Fiinta ta...
Nu sa starnesti, sa aprinzi tot timpul un nou foc.
Vine o vreme cand Fiinta este fericita doar sa fie.
Si aceasta recunoastere va veni mai usor. Se va anunta in interiorul tau. Confirmata in interior. Asa va fi.
Stergerea se intampla.
Mooji

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...