sâmbătă, decembrie 01, 2012

Eu sunt ceea ce eu sunt, nu tu, creierul meu, ci eu, esenta mea, sufletul meu

Postat Maria

Ascultati aceste cuvinte, cu atentie. Ascultati aceste cuvinte: Eu sunt ceea ce eu sunt. Simtiti-le, ele vin din voi, voi le-ati binecuvantat, voi manifestati aceasta. Nu... Eu sunt ceea ce cred ca as putea fi, intr-o zi oarecare, ci Eu sunt ceea ce eu sunt, in acest moment. Ce inseamna aceasta? Inseamna ca esti prezent, inseamna ca esti propriul tau stapan cu propriile tale experiente, Eu sunt ceea ce eu sunt.
Voi sunteti spirite incarnate, sunteti o constiinta intrupata in acest moment Acum, Eu sunt ceea ce eu sunt. Cand spuneti astfel, cu voce tare, corpul vostru va aude si stie ca sunteti reali, ca vreti sa il locuiti, ca nu vreti sa strigati la corpul vostru doar ca sa il deteriorati, ca sa il imbatraniti, ca sa il slabiti.
Eu sunt ceea ce eu sunt, draga corp, pentru ca, corpul vostru este o parte din voi, Eu sunt ceea ce eu sunt mintea mea, creierul meu, intelectul meu.
Eu sunt ceea ce eu sunt, nu tu, creierul meu, ci eu, esenta mea, sufletul meu, care stapaneste toata viata mea, nu tu, mintea, care ai programat si hipnotizat si care gandesti in termeni mentali, eu sunt esenta, care alege viata, nu tu draga corp, nu, tu draga minte.
Eu am ales sa fiu pe acesta planeta, nu tu draga minte, nu tu draga corp. eu am ales.
Eu sunt ceea ce eu sunt!
Tu, draga corp si tu draga minte, sunteti aici in serviciu pentru mine. Draga corp, cat timp sa stai in boala si suferinta? Dar, draga corp, nu mai avem nevoie de toate acestea, deloc, niciun pic. Draga corp, tu esti aici ca sa ma servesti in experientele mele, in bucurie, ma auzi???!!!
Draga corp, ma auzi?! Eu sunt present aici ca sa…
Draga minte, nu mai am nevoie de toate acele programe vechi, acele straturi hipnotice, pe care eu am permis sa le am. Nu, draga minte, eu sunt stapanul, eu sunt cel care conduc nava. Am ales bucuria de a veni aici, pe pamant. Eu am ales, nu tu , draga minte. Eu am ales sa fiu aici, pe aceasta planeta, o constiinta intrupata.
Eu sunt ceea ce eu sunt!! Eu sunt o fiinta suverana; dizolv toate sistemele de credinta, toate aspectele vietilor mele trecute.
Eu sunt ceea ce eu sunt! O fiinta suverana, care am obligatia fata de mine insami sa ma iubesc, pe mine si pe ceilalti, liber, deschis, fara karma, fara destin, fara pacat…
Eu sunt ceea ce eu sunt, o fiinta suverana, in acest moment Acum.
Traducere Adamus
Multumesc Elena Nainer . Te imbratisez

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...