miercuri, iunie 06, 2012

AFIRMATIE

Postat Maria
Astăzi, pun planurile şi acordurile mele deoparte şi mă deschid spre o observare clară, asupra modului în care există lucrurile, acum, aici. Eu îmbrăţişez schimbările; eu onorez lucrurile noi şi proaspete şi le permit să intre în câmpul meu de observare şi de cunoaştere. Îmi place cum se schimbă totul şi îmbrăţişez fiecare schimbare, ca pe un dar oferit mie, spre folosul meu. Văd oportunităţi şi posibilităţi noi, care mă înconjoară, strălucind ca diamantele în iarbă. Mă opresc, privesc şi le observ şi cer îndrumare din nou, pentru a afla următorul pas de făcut. Eu sunt deschis şi flexibil. Eu sunt în pace cu modul în care există lucrurile. Eu sunt profund conectat. Eu sunt. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...