joi, mai 10, 2012

Maria-o stea care-mi luase varsta

Postat Maria
Ma uit la o fotografie  veche ( de cat timp oare? ).
In care sunt eu , intr-un timp pe care nu-l mai recunosc. Sa fi fost eu aceea?
Ce departare intre mine si mine , ce glasuri m-au transformat , 
sa fi fost un zbor sau doar o alunecare , un zumzet, o soapta

Atat de multe ganduri inutile , galagioase , care m-au impins dintr-o parte
 in alta ,atentia asupra unei secvente obsesiv , un drum pe care am mers mereu intorcandu-ma.
 Superior, inferior, coduri , decalog, reguli, morala, etichetari, judecati si suspine.
 Mereu in cautare , mereu in calatorie , respirand treptele vietii , alimentand alegeri, 
 parcurg secunde circumstantiale spre un liman doar de mine stiut. 
Autocontrol, gand controlat, tacere. 
Pronunt in adancul inimii mele, raman in tacere. 
Scufund gandurile in suflet , chem starea de gratie. 
Alimentez recucerirea , demontez structura ireala in care am trait.
 Am vazut o stea cazatoare si dintr-o data alta luandu-i locul.
Stranie constienta , o stea care-mi luase varsta!
Maria 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...