vineri, februarie 10, 2012

Erai Tu!

El mirosea ….a caramele..
  ….a lapte indulcit cu miere si cu aroma de caramel .CAnd ii atingeam obrazul ,  simturile mi se aprindeau  si mi se indulceau  instantaneu .L-am intrebat :Cu ce parfum sau crema te-ai dat ?Mi-a raspuns:De unde stii tu mirosul meu ?Ca nu se simte inafara …Stiu pentru ca il simt atat de bine si pentru ca e mirosul meu preferat .
Nu ma gandisem niciodata ca mi-ar putea place la un barbat .Imi placeau barbatii usor nerasi cu barba de 3 zile ,cu miros de parfum amestecat cu putin tutun si chiar combinat cu alcool,poate wisky  dar f putin .E incredibil uneori cum aceste mirosuri care pot fi ingrozitoare in cantitate mare,aduc senzualitatea la grad de irezistibil atunci cand mai sunt combinate si cu un parfum fin si cu desigur propriul miros al pielii.Dar el ?Nu mirosea nici pe departe asa ..mirosea a caramele …Un aspect atat de indepartat al copilariei mele cand mancam caramele cu pumnul .Si acum le ador .Nu avea barba nerasa ci pielea curata,fina  si chiar alba ,ochii albastri si parul brunet usor lungut dar nu mult Era clar ca era genul de barbat care  iubea femeile .Foarte frumos si inaccesibil.
Am urcat intr-o masina .El insista sa fie cu mine in aceeasi masina .O parte din el era deja in masina ,alta infara .I-am spus scurt :Hotaraste-te :vii cu mine sau nu ?
Si-a pus toate partile lui in masina langa mine .Doamne, era atat de frumos!.Nu-mi venea sa cred ca era interesat de mine .
M-am vazut  direct in pat langa el .Ii miroseam obrazul .Nu ma puteam dezlipi de mirosul si gustul pielii lui .Retraiam o stare de euforie care imi declansa productia de endorfine asa cum ciocolata poate sa o faca atat de bine .In preajma lui eram fericita doar simtindu-I mirosul .Cred ca as fi stat in acest cocktail de caramica ,lapte dulce si miere o vesnicie .L_am auzind spunandu-mi simplu :TE iubesc .Era cuvantul cel atat de mult asteptat care niciodata nu venea de cate ori il asteptai .Iata ca m-a luat prin surprindere ,nu ma asteptam sa fie atat de ..autentic ..de simplu si firesc .Doar abia ne cunoscusem Pana la urma iubirea nu e nimic complicat nu ?I-am soptit ceea ce  simteam in toate simturile mele deja caramelizate :Te doresc atat de mult ..!
Apoi nu-mi mai amintesc decat ca se uita si la alta femeie si iata :  m-am trezit din somn .
Fusese jumatatea mea?.Sa fi fost el ?Acel suflet pereche al meu? Mi-am intrebat divinitatea si mi-a raspuns:erai Tu! .Erai tot Tu ,partea masculina din tine .Acum v-ati regasit ,v-ati iubit si v-ati impreunat pentru totdeauna cu iz de lapte dulce ,miere si caramele….

 Anca Todirica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...