duminică, decembrie 11, 2011

Bashar- Ai incredere in sincronizarea proprie

Sinele nostru Divin (Supra-Sufletul) creaza practic Timpul (asa cum il experimentam). Sinele nostru Divin exista dincolo de Timp si Spatiu. El proiecteaza portiuni din el insusi in holograme timp/spatiu specifice (matrici timp/spatiu), pe care noi le experimentam ulterior drept incarcari. Asadar, din perspectiva oricarei incarnari exista timp, exista “trecut, prezent si viitor”. Dar din punctual de vedere al Sinelui Divin nu exista Timp. Totul se intampla ACUM. Nu exista decat un imens Etern ACUM! Asadar retineti ca Sinele nostru Divin creaza timpul actual pe care noi il experimentam sub forma liniara . Atunci cand dorim intens sa facem ceva acum, si este usor de realizat acest lucru, nicio problema. Pur si simplu il facem. Dar daca dorim intens sa facem ceva acum, si NU este posibil sa-l facem ACUM, ne gasim atunci la o rascruce decizionala critica: Putem alege sa interpretam aceasta situatie drept "Nu obtin ceea ce-mi doresc, ce vreau." Sau putem allege urmatoarea interpretare: "Eu obtin intotdeauna ceea ce vreau, ce-mi doresc. Daca acest lucru nu este diponibil acum, atunci cu siguranta exista un motiv excelent pentru care el nu sentampla." In functie de alegerea pe care-o facem referitor la cele doua variante, aceasta este determinanta pentru rezultatul obtinut, deoarece aceasta alegere este echivalentul selectarii unei CREDINTE, urmand a eperimenta ulterior rezultatul aliniat/resonant cu credinta respectiva. Daca alegi sa interpretezi situatia drept "Nu obtin ceea ce-mi doresc, ceea ce vreau.", atunci, in mod cert, vei continua sa nu obtii ceea ce-ti doresti/vrei. Insa alternativa este urmatoarea: Alege sa interpretezi aceasta situatie (de a nu fi capabil sa faci ceea ce doresti sa faci ACUM) drept "Eu obtin mereu, intodeauna ceea ce-mi doresc." "Eu obtin intodeauna ceea ce-mi doresc. Daca acest lucru nu este diponibil acum, atunci cu siguranta exista un motiv excelent pentru care el nu se-ntampla." Vezi tu, Deseori Sinele nostru Divin "aranjeaza" timpul de asa maniera incat noi sa nu obtinem ceea ce ne dorim/vrem initial, doar pentru simplu motiv ca el doreste ca noi sa acumulam mai intai experienta necesara, anumite abilitati, aprecieri, recunostinta, legaturi cu alti oameni, o anumita constientizare – MAI INTAI! Asadar, atunci cand chiar experimentam ceea ce ne dorim, vom putea sa-l apreciem si sa ne bucuram de el la un nivel mult mai adanc si mai profund. Prin urmare, atunci cand iti doresti sa faci ceva si acel ceva nu este disponibil imediat, AMINTESTE-TI: Sinele tau Divin este cel care amana aceasta experienta pentru a-ti permite sa acumulezi, mai intai, experientele necesare ca tu sa te bucuri, sa apreciezi si sa fii recunoscator CHIAR MAI MULT pentru ceea ce primesti, atunci cand obtii ceea ce-ti doresti. Asadar, atunci cand iti doresti sa faci ceva si acel ceva nu este disponibil imediat, AI INCREDERE IN SINCRONIZAREA PROPRIE. Nu cadea victima credintei ca "Nu obtin ceea ce-mi doresc." In schimb, reaminteste-ti ca: "Eu obtin intotdeauna ceea ce-mi doresc/ce vreau." "Eu obtin intotdeauna ceea ce-mi doresc/ce vreau. Daca acest lucru nu este disponibil acum, inseamna ca Sinele meu Divin doreste ca eu sa experimentez mai intai alte situatii, astfel incat, atunci cand chiar obtin ceea ce-mi doresc, sa pot fi capabil sa ma bucur de el si mai mult. Ma voi putea bucura de el la un nivel mult mai profund si mai plin de semnificatii"
Bashar

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...