sâmbătă, noiembrie 05, 2011

Prognoza energetica – Este timpul

Este o onoare deosebita sa ma reconectez din nou cu voi. Am intrat in perioada pentru care ne-am pregatit de mult timp: vremea despre care civilizatiile noastre antice si stramosii nostri au vorbit de mii de ani. Este timpul, suntem aici si nimic nu va mai fi vreodata la fel. Pentru ce anume a venit timpul? A venit timpul (eu il numesc ne-timpul) pentru fiecare dintre noi sa spunem „DA” la a fi sinele nostru cel mai real. Este timpul sa ridicam vălurile iluziei pe care am creat-o pentru noi insine, în toti acesti ani, infranandu-ne sa ne conectam cu Sinele nostru cel mai Sacru. Timp de multi ani, lumea ne-a invatat sa ne cautam implinirea în afara noastra. Prin asta, am fost determinati sa credem ca eram mici si neinsemnati. Acum, am ajuns intr-un moment crucial din istoria noastra, în care omenirea incepe sa se intoarca în interior, in care incepem sa ne revendicam puterea si sa ne constientizam Sinele Dumnezeu.
Nu exista absolut nicio alta fiinta în Univers, care sa fie exact ca voi. Sunteti unici, in eternitate! Sunteti atat de extraordinari si desavarsiti asa cum sunteti, pentru ca sunteti insasi Divinitate în forma fizica, ce se exprima prin unicitatea voastra. Sunteti venerati dincolo de timp, spatiu si dimensiuni, pur si simplu pentru ca „voi sunteti voi”. 
Pe masura ce incepem sa integram în viata noastra cotidiana, aceasta profunda cunoastere launtrica despre cine suntem, observam ca ne este mai usor sa recunoastem Divinitatea din altii si din tot ceea ce ne inconjoara. Imi place sa numesc acest lucru, Amintirea Divina. Darul recunoasterii 
Prin Amintirea Divina, alegem sa privim dincolo de iluziile despre care poate ca am simtit ca ne-au plasmuit realitatea anterioara. Unul dintre cele mai extraordinare daruri pe care le putem oferi altora este darul de a-i vedea, auzi si recunoaste drept ceea ce sunt ei cu adevarat. 
Este exact ceea ce multe dintre acele fiinte care au trait pe Pamantul nostru – cunoscute ca Maestri Treziti – au fost capabile sa faca. Aceste fiinte s-au evidentiat pentru ca au ales sa vina intr-un moment în care constiinta colectiva era intr-o stare de somn adanc. Prin simpla recunoastere, aceste fiinte au putut planta samanta Amintirii Divine, în interiorul fiecarei persoane pe care au intalnit-o. Acest proces ne-a condus în acest moment din timp, în care fiecare devine un Maestru Trezit. 
Atunci cand ii vedem, ii auzim si ii recunoastem pe deplin pe altii, intrupam în forma fizica cea mai inalta energie a iubirii neconditionate. Ganditi-va ca, daca fiecare persoana de pe planeta ar simti ca este vazuta, auzita si recunoscuta pe deplin, nu ar mai exista niciun razboi, nicio boala sau haos în lume. 
Ca sa vedem, sa auzim si sa recunoastem pe deplin – pe noi insine si pe altii – ni se cere sa ne ancoram in momentul prezent. As vrea sa va impartasesc o experienta personala recenta, care mi-a amintit despre cat de important este acest lucru. Am fost invitat sa particip la un eveniment ce promova recunostinta si unimea. Cei mai multi dintre voi stiu ca ador tot ce este legat de recunostinta si unime, asa ca m-am decis sa urmaresc acest eveniment, în intentia de a ma conecta cu altii, care au ales sa creeze, în mod constient, mai multe energii de acest gen, si în viata lor. 
Asadar, pe masura ce evenimentul se desfasura, am inceput sa remarc cateva lucruri interesante. Am observat ca oamenii care creasera evenimentul stateau în coltisorul lor, instrainandu-se de ceilalti, cu exceptia catorva persoane, pe care le cunosteau deja. Era ca si cand uitasera ca mai erau si altii acolo (40-50 de alte persoane). Acestia erau aceiasi oameni spirituali care se promovau ca fiind dedicati unimii si recunostintei. La inceput m-am gandit ca asta se intampla poate pentru ca lucrasera impreuna la vreo prezentare sau pentru ca erau timizi, insa, în momentul în care mi-am dat seama ca nu era asa, m-am decis sa ma prezint si sa creez o legatura. 
V-ati aflat vreodata in preajma cuiva si v-ati dat seama ca nu este total prezent alaturi de voi? Ca observator, asta este ceea ce am inceput sa sesizez, dupa ce am vorbit succint cu cei care organizasera evenimentul. Dupa vreo jumatate de ora, multi oameni au inceput sa plece. M-am hotarat sa mai stau un pic, sa vad daca organizatorii evenimentului isi vor schimba atitudinea si vor stabili o relatie cu cei care eram noi veniti. Cand am inteles ca acest lucru nu se va intampla, le-am multumit frumos pentru lansarea evenimentului si am plecat.
Experienta aceasta a fost o lectie uimitoare. Ea mi-a confirmat din nou importanta de a fi prezent, atunci cand te conectezi cu altii, si de a fi dispus sa ii vezi, sa ii auzi si sa ii recunosti în totalitate. Acest lucru produce o transformare foarte mare. Potentialul era pe deplin prezent, pentru ca acest eveniment si toti participantii la el sa ancoreze si mai multa recunostinta si Constiinta Unimii pentru colectivitate, daca cei care creasera evenimentul le-ar fi acordat doar un pic de recunoastere. Aceasta experienta a fost doar unul dintre multele exemple prin care poate ca multi trecem – fie ca este în familia noastra, în viata sociala sau în munca noastra. Am dorit sa evidentiez aceasta experienta particulara, si pentru ca acest lucru se intampla chiar si în miscari aparent constiente. Experienta aceasta m-a invatat ca, indiferent ca ne conectam cu un prieten sau cu un grup, cel mai important dar pe care il putem oferi celorlalti este darul recunoasterii/reamintirii reale – care este, în esenta, un mod de a zice „te iubesc”.  
Subtierea voalurilor  
La sfarsitul lui octombrie, voalurile au inceput sa se subtieze si mai repede. Cum se manifesta aceasta subtiere, in viata noastra? 
Visele noastre devin lucide, pana în punctul în care acum „stim” si vedem dovada ca „lucram” în alte taramuri de existenta. Am putea observa ca, desi ne-am trezit din vis – pentru cateva clipe sau de tot – este mult mai usor ca, atunci cand adormim din nou, sa reluam firul visului, din punctul in care am iesit din el. 
Multi dintre noi incep totodata sa vada lucruri, dintr-o perspectiva energetica. Acest lucru poate aparea ca a vedea aura celorlalti, a animalelor si a naturii (copaci, flori, roua de dimineata etc.) Am mai putea observa sfere de lumina albastra, roz, alba sau aurie, in vederea noastra periferica. Acestea sunt fiinte energetice de Lumina, care au fost intotdeauna cu noi. Unii dintre noi ar mai putea vedea adeseori scantei (aproape ca niste stelute cazatoare), pe care eu personal am ajuns sa le inteleg ca pe un fel de confirmare. Am inteles acest lucru, pentru ca, de fiecare data cand le vad, imi vine un gand mai elevat sau fac ceva care este total aliniat cu fluxul vietii. Acum devine mai usor sa vedem cu ochii nostri, energia. S-ar putea sa ia un pic de timp, sa ne obisnuim cu asta, deoarece foarte mult vreme, mai mult am simtit si vazut energia doar cu vederea noastra launtrica. In orice caz, in curand ea va deveni o parte extrem de obisnuita din viata noastra (daca nu este deja, pentru multi dintre noi). 
Pe masura ce voalurile continua sa dispara, capacitatea de a ne conecta cu intuitia noastra si de a o auzi, va creste mult. De obicei, eu numesc mesajele venite din intuitia noastra „descarcari de intelepciune”. Aceste descarcari de intelepciune pot avea loc in orice moment si ne aduc intotdeauna mesajul perfect de care avem nevoie. 
Aptitudinile noastre telepatice se dezvolta si ele mai mult în aceasta perioada. In trecut, aptitudinile noastre telepatice au fost puternice, doar cu oamenii cu care aveam legaturi profunde. În curand, (pentru multi deja se intampla) vom avea capacitatea de a comunica telepatic cu toti, în aceeasi maniera. Am putea observa ca deja se intampla, atunci cand intalnim o persoana, pentru prima data. Incepem sa primim mesaje de la ea – iar unii dintre noi am putea avea senzatia ca o judecam. Elementul esential este sa nu catalogam mesajul pe care il primim, ca bun sau rau. Faptul de a ramane neutri si de a ne ingadui sa fim doar observatorul ne va impiedica sa incepem sa judecam. 
Toate aceste daruri frumoase sunt, pur si simplu, rezultatul faptului ca ne reamintim cine suntem. Cu cat ne amintim mai mult, cu atat vom avea acces la mai multe daruri speciale care ne apartin.  
Digestia Divina  
De curand, în timp ce facilitam o sedinta pentru grupul meu, Healing Circle, am primit un mesaj important despre capacitatea noastra de a Digera – pe care am simtit-o ca se desfasoara pentru noi toti, în acest moment. Am inteles ca, in vremuri de mare transformare, s-ar putea sa observam ca sistemul nostru digestiv fie devine un pic lenes, fie trece la o activitate intensa. De obicei, acest lucru incepe la nivelul energetic, în care alegem în mod inconstient sa nu digeram complet (primim) informatii/energie din experientele noastre curente. (în general, sunt lupte impotriva curentului, din cauza lipsei noastre de incredere în Univers) Atunci cand digeram ceva – fie la nivel energetic, fie la nivel fizic – pur si simplu, alegem sa il acceptam si sa il intelegem. Faptul de a fi capabili sa digeram (primim) ne readuce realmente în fluxul natural al vietii, ce decurge, de obicei, din increderea ca Universul are intotdeauna mare grija de noi. Daca facem parte din persoanele care simt un pic de dezechilibru in sistemul digestiv, putem pur si simplu folosi acest lucru, ca pe un feedback de a primi de la Univers si de a ne increde în el.
11:11:11 – O deschidere Divina 11.11.11 este un portal foarte special, ce ne ofera o oportunitate uimitoare de a ancora Constiinta Unimii, in experienta noastra colectiva. Foarte mult timp, ea a fost doar un  concept – pentru care stramosii nostri se poate sa se fi rugat – iar acum avem sansa sa facem din ea o realitate colectiva. Lucrul important pe care trebuie sa il intelegem este ca acest portal nu se refera atat de mult la data propriu-zisa, de 11 noiembrie 2011 – de vreme ce, in numerologie, 11.11.11 a avut loc in anul 2009, in care 2 + 9 = un an cu vibratia 11. Ziua de 11 noiembrie din acest an va servi ca punct de focalizare, în care milioane de oameni din lume se reunesc intr-o sarbatoare plina de bucurie, ca sa se ancoreze, in mod constient, în Constiinta Unimii. Aceasta intentie focalizata a omenirii este cea care va transforma pentru totdeauna, peisajul lumii noastre.
Este timpul. Nu-i asa ca e emotionant?  

Pana data viitoare,  
În mod miraculos, al vostru  
Emmanuel 
2 noiembrie 2011
Transmis prin channeling de Emmanuel Dagher  http://www.magnifiedmanifesting.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...