luni, august 22, 2011

Gandul este creatia si cuvantul este manifestarea ei

Gandul este energia care creaza. Cuvantul este manifestare a creatiei. Cand Dumnezeu a dat cuvantul deja era manifestarea creatiei.
Creatia incepe prin gand. Si pentru asta exista posibilitatea de a invata sa eliminam negativitatea din cuvintele noastre.
Pe nivel de lumina. Toate manifestare a creatiei se creaza prin gand.


(Un exemplu de Nu -dar melodia era prea frumoasa ca sa nu v-o impartasesc) Rai si iad exista numai in gandul nostru. Pe plan fizic, sigur, nu exista.Atunci cand mor oamenii este o provocare mare. Pentru ca oamenii mor cu increderea ca se gasesc in iad. Si prin modul acesta de gandire ei au creat iadul. Si oamenii stau si sufera in iad... vin ingerii si le spun: Este bine pentru tine sa faci parte din petrecerea noastra? Si ei zic: "Nu! eu stau in iad. Trebuie sa stau in iad. Este al meu iadul!". Si stau, si stau, si stau acolo...
Pentru multi oameni face parte din educatie, si pentru mine a fost, la fel. Parintii spun: Daca tu nu esti bun voi chema pe politistul... Daca tu nu esti bun mergi in iad... asa este?
Intr-o situatie normala cand o persoana moare, sufletul continua calatoria, evolutia si se unifica cu divinitatea. Insa, exista si exceptii, mai ales in cazurile de moarte cu sentimentul de frica, manie, ura si tristete. Atunci partea din suflet care contine energiiile respective va ramane pe pamant. Aceasta este cauza pentru care pamantul este saturat cu energia de frica, manie, ura si tristetea... De ce? Pentru ca sufletul oamenilor asteapta si nu vor sa plece, deoarece au convingerea ca "acolo" ii asteapta tribunalul (pedeapsa)... Este chiar o tehnica pe care o invatam la Reiki gradul trei, Tehnica Eliberarii Cimitirelor, Eliberarea Sufletelor. Unde explic cum intra in rezonanta cu sufletul "pierdut" si explic lui: Ca este timpul sa se elibereze... Ca acolo sunt asteptati cu IUBIRE si LUMINA.
Dumnezeu a creat "Totul" cu IUBIRE si LUMINA. Dar, i-a daruit fiintei umane liberul arbitru. Si prin liberul arbitru noi cream ceea ce vrem sa cream, si asta este foarte important.
In Romania, oamenii folosesc cuvantul "problema" foarte des. Dar eu vin din Israel. Cand vine la mine cineva din Israel si rosteste cuvantul "problema" inseamna ca minimum si-a rupt picioarele sau ca a fost ranit de un glont.
Cand am fost, la inceput, aici, secretara mea a venit si mi-a spus ca are o problema. Imediat am primit un val de transpiratie si am simtit cum nivelul adrenalinei creste in mine. Si am intrebat-o "Ce-i?" iar ea imi raspunde "Am terminat un pix." Da!
Am inceput sa sesizez ce usor se foloseste oamenii, cuvantul "problema".
Ce inseamna problema!? As vrea sa fim atenti la vibratia pe care o creaza cuvantul "problema".
"Problema" in primul rand renuntare... "Problema" inseamna ca tu ai cazut in "groapa" si te afli acolo neputincios. Uitativa ce inseamna "Provocare"?. As vrea sa fim atenti la vibratia pe care o creaza cuvantul "Provocare".
"Provocare" inseamna: Intr-adevar situatia este asa!... Hai sa schimbam... Sa transformam. Sa cautam solutia!...
Si in plus, problema a devenit un cuvant multifunctional, il folosesc oamenii in loc de cuvantul: tema, subiect, cauza, chestia, situatia, etc.
Fiinta noastra a fost construita avand ca baza IUBIREA si LUMINA lui Dumnezeu. Si aceasta inseamna ca avem posibilitatea de a crea...
Sufletul nostru (subconstientul) cunoaste doar afirmatia pozitiva care este "DA".
Suntem facuti din aceeasi energie din care au fost facuti si arhanghelii si ingerii. Chiar noi, fiinta umana, am fost, candva, arhangheli. Noi suntem mai evoluati insa decat arhanghelii, pentru ca noi am primit in dar ceea ce se cheama liberul arbitru.
Arhanghelul are o singura atributie. De exmplu, atributia Arhanghelului Raphael este vindecare. Stie, doar, ce inseamna vindecare. Este eliberat de ego, corp, sex, pentru ca se afla pe nivel vibratia de lumina, atributia lui este doar vindecare, vindecare, vindecare...
Pamantul este singura planeta din univers care a primit liberul arbitru, de la Dumnezeu, ca un dar.
Liberul arbitru inseamna manifestarea maximului potential al experientei. Si pentru asta a venit liberul arbitru pe planeta noastra.
Dumnezeu a considerat ca suntem cele mai evoluate fiinte si ne-a daruit pentru manifestarea maximului potential al experientei, acest dar.
Cuvantul "NU" a fost creat de egoul nostru.
Pentru a dovedi ca subconstientul nostru executa doar afirmatia pozitiva (DA!) facem un exercitiu.
Exercitiu:
Inchide ochii si vezi sau imagineazati, chiar simte, o minge de baschet. Fiecare dintre noi a vazut o data in viata mingea de baschet, asa, portocalie cu dungi negre. Poti sa te joci cu ea, la stanga, la dreapta, in fata...
Afirmatia pozitiva:
Acuma tu vezi mingea de baschet... (lasa timp sa se manifeste afirmatia!)
Afirmatia negativa:
Acuma tu Nu! vezi mingea de baschet... (lasa timp sa se manifeste afirmatia!)
Deschide ochii!
Desigur, mingea de baschet a reaparut! Si gandul tau a spus: "Tu nu trebuie sa vezi mingea!. Sterge acea imagine pentru ca nu asta trebuie sa vezi"... Si ai incercat sa o stergi.
Da. Asa este! Sufletul noastru nu stie ce inseamna "Nu". Deci fi atent, cand tu spui: Nu face asta unui copil, el nu face acel lucru, dar peste o secunda cand nu ai observat el, imediat, il face....
Copilul este cea mai pura fiinta si inca nu a dezvoltat programul de "nu". Si uitati, cel mai puternic raspuns pe care un copil il poate da este "Nu"! Si asta este! Tu esti socat si nu poti face nimic! Tu l-ai invatat pe el putera a cuvuntul "Nu".
Atunci este foarte important sa dezvoltam gandirea noastra, sa eliminam negatia si sa folosim afirmatia pozitiva care este baza structurii fiintei noastre, si sa-i invatam pe copii nostri la fel.
Gandul este creatia si cuvantul este manifestarea ei.
Dupa cum ai facut exercitiul acesta, ai vazut ca subconstientul, fiinta noastra, nu stie ce inseamna "nu". Pentru ca imediat a reaparut mingea si tu ai incercat sa stergi.
Aici pot sa va arat cum folosim noi afirmatia negativa.
De exemplu: maine, am intalnire, si imi propun sa "Nu" intarzii!
Subconstientul meu nu executa cuvantul "nu" si, in mod sigur, eu intarzii.
Si aici pot sa va arat cum putem folosi afirmatia pozitiva.
Ca sa ajung la timp, pot sa folosesc urmatoarea afirmatie: "Eu ajung la timp!"
Subconstientul va primi comanda clara si va executa.
Executarea este o parte a creatiei fiintei noastre si, atunci, fii atent ca, inainte de a vorbi, trebuie sa gandesti! Deoarece este foarte important ceea ce afirmam.
Pentru aceasta avem posibilitatea de a urmari modul nostru de a fi. De a fi atenti. Aici si acuma. Cand suntem prezenti aici si acuma, suntem si atenti la afirmatia noastra.
Afirmatia este deja creatia si ceea ce ai afirmat este creatia ta, manifestarea creatiei tale!
Creatia s-a facut prin gand. Si, de multe ori, noi nu suntem atenti la afirmatie. Ea urmeza gandul. Si asta inseamna ca tu nu ai fost atent la gandurile tale.
Fiind atenti la ceea ce gandim putem elimina multe negatii din viata noastra.
Prin atentia la modul de gandire pot transforma lucrurile, astfel incat omul sa fie multumit pentru ce a spus.
Comunicarea la noi este ceva precum tehnologia. Vedem la televizor oameni care vorbesc. Cum ajunge vocea lor la noi acasa? El vorbeste la microfon, de la microfon ajunge la emitator si tu ai antena parabolica acasa, sau cablu. Cand vezi stirile dureaza cateva secunde pana sa ajunga stirea la tine acasa. In univers este exact la fel. Cand eu vorbesc fac o afirmatie si afirmatia mea urca la inregistrare. Unde este afirmatia mea inregistrata? Inregistrarea se face intr-un loc care se cheama Akasha. Akasha este biblioteca universului si are loc in astral, unde se inscrie tot! toata comunicarea pe care o face fiecare fiinta umana, si toate experientele noastre.
Uitati ce se intampla. Cand eu afirm ceva, pana sa se inscrie in Akasha si sa se transmita in univers, dureaza    17 secunde.
Noi, Reikistii, facem o practica de a corecta afirmatia noastra si a amicilor nostri.
Cand facem sau cand ne auzim amicii facand afirmatii negative spunem cu voce tare: Sterge, sterge, sterge! (Inainte de a se fi inregistrat in Akasha)
Ne imaginam ca avem in mana un burete mare cu care stergem afirmatiile pe care vrem sa le corectam.
Cand eu spun ceva "rau" am 17 secunde sa corectez. Cand am vorbit "urat" despre cineva, eu imi imaginez ca am un burete mare in mana si am sters ce am spus si pot sa fac afirmatia pozitiva.
Daca este incadrat in 17 secunde, afirmatia nu este transmisa in univers.
Si tot ceea ce este important este sa faci afirmatia pozitiva. Daca tu vorbesti "urat" despre cineva. Univers va transmite vibratia ta, tu esti parte din univers. Tu primesti inapoi, afirmatia "urata". Este ca un bumerang care vine inapoi la noi. Atunci este bine sa fac constientizarea si sa folosesc numai si numai afirmatia pozitiva.
Uitati ce frumos este daca stiu ca am posibilitatea sa corectez ce am facut. Prima data am facut eliberarea. Am vorbit "urat" despre omul respectiv. M-am eliberat. Apoi am sters. Si dupa asta, am corectat si am spus lucrurile mai frumos despre omul respectiv.
Afirmatia frumoasa a fost transmisa in univers si se intoarce la mine.
Este cel mai mare dar pe care-l pot face, constientizarea modului de gandire inainte sa se manifeste cuvantul.
Daca tu, in viata ta de zi cu zi vorbesti cu atata usurinta despre probleme iti garantez ca le vei avea. Pentru ca tu vorbesti. Si universul executa comunicarea ta care este creatia ta.
Despre Afirmatii, este necesara intelegerea celor 3 P:
• PERSONAL (legat de mine)
• PREZENT (acum)
• POZITIV (eliminarea negatiilor)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...