vineri, iulie 08, 2011

Maria si energia fotonica

Energia fotonica astazi are valoarea 5.79(3) Nivelul trei este catalizatorul pentru primul si al doilea nivel. Este ceea ce se numeste nivelul ascensiunii,cel care este cel mai aproape de Spirit. Nivelul ascensiunii este de asemenea asociat cu o parte a corpului. Glanda Pineala reprezinta comunicarea cu nivelul ascensiunii (nivelul trei) al ADN-ului. Ce se întâmpla cu nivelul al treilea? Prin comunicarea pineala se modifica primul nivel (nivelul biologic) si nivelul al doilea (nivelul emotional).
Ma imaginez intr-o padure si razele soarelui printre crengile copacilor ma orbesc.
 Imi privesc bratele goale pline de roua diminetii , ascult fosnetul crengilor si ciripitul pasarelelor. Iau in brate un copac si-l rog sa-mi daruie calmul si linistea .

In inocenta mea cred ca ma poate ajuta sa nu ratacesc drumul, sa nu ajung intr-o raspantie si sa nu stiu ce alegere sa fac pentru binele meu cel mai inalt.
Un copac este un loc bun pentru a deosebi tandretea si duiosia de ceea ce vreau sa refuz. Trebuie sa fiu prudenta ?
Imi inchipui din ce in ce mai des ca sunt parte din divinitate si imi creez holograma realitatii in care traiesc . 
Alteori capitulez , stau nemiscata si accept ceea ce mi-a rezervat destinul. Atunci simt cel mai tare emotia suferintei .
Nu putem da altora decat ce exista in sufletul nostru .
De la o vreme imi umbla prin minte cuvantul inutil.
Pe de-o parte certitudinea ca existenta nu ne este data pentru totdeauna- pe de alta acceptarea ca trebuie sa-i dai totusi un sens.
Ne-am obisnuit sa traim cu ideea ca dogmele ne asigura siguranta zilnica , letargia care nu ne oboseste, dar ele inabusa exact sperantele noastre.
Si totusi cred ca trupul este un adevarat profesor si bucuria simturilor o alternativa la filosofia existentiala.
Divinitate a mea, da-mi intelepciunea de a nu-mi face singura rau ! 
Maria 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Raspandesti atata lumina in jurul tau Maria,atata pace si armonie dar nu uita ca nu toti percepem la fel momentul de ACUM.Nu exista inutilitate in ceea ce faci.Tine-o tot asa, ca este divin ceea ce faci!Eu sunt cel ce sunt si iti multumesc din suflet!Manola

MARIA spunea...

Manola draga mea , Fiecare are pe drumul schimbarii propriul munte de urcat si propria cale spre acceptarea ca oricare este drumul , acesta trebuie sa fie .
Multumesc pentru sufletul tau frumos !

CARMEN spunea...

emotionante gânduri!
eu merg deseori în padure sa vorbesc - în tacere, cu copacii... este un exercitiu minunat!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...