vineri, aprilie 08, 2011

Uneste-ma cu tine si te voi invata sa simti sub degete materia

Acum te cunosc bine Maria, stiu de ce ma respingi , demonii tai  inca sunt prezenti in iluziile tale,inca te umilesc , inca iti spun ca nu poti schimba nimic in destinul tau.
Captiva a unei iluzorii realitati, nastere – gol – moarte , creata de tine prin gandurile si neputintele tale.
Nu este nici o deosebire intre a rata in interiorul propriului sistem de limite si constrangeri , si incapacitatea de a decide ce alegeri trebuie facute la un moment si responsabilitatile pe care este necesar sa ti le asumi.
Si totusi vine o secunda cand eu pot interveni si pot sa te fac sa nu te mai ascunzi.
Absurdul care te-a guvernat poate fi eliberat dintr-o data printr-o supapa, poti fi absolvita de lasitatile tale.
Ai ratacit destul prin ploaie , esti uda si ti-e frig.
Crezi ca este neomeneste sa-mi spui adevarul (pe care oricum il stiu ), sa recunosti in fata ta ca sunt o parte din tine?
Sinele care SUNT , isi cere dreptul la existenta , uneste-ma cu tine si te voi invata sa simti sub degete materia, sa palpai si sa arzi ca o flacara, sa-ti descopar nemurirea frumusetii tale launtrice, sa-ti arat nevazutul si incomparabila ta fiinta care esti.
Simti nevoia sa te confrunti cu lumea interioara, sa uiti de masuratori, de rigori, de cenzura si indiferent de consecinte sa sfidezi si sa provoci fiinta noastra , energia noastra coagulata , sa dezvaluie miracolul ascuns in scoarta materiei ?
Vrei sa devenim o sfera?
Accepta-ma !
Eu sunt tu , stii asta , nu?
 Maria

5 comentarii:

Anonim spunea...

Minunat articol!

MARIA spunea...

Multumesc anonim!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=SlQFzaMqIoE&feature=related
Multumesc pentru ca existi.........
sa fii binecuvantata.

MARIA spunea...

Multumesc pentru melodie, muzica este parte din mine acum.
Si eu iti multumesc ca existi , viata capata noi culori cand stii ca nu esti singur .
Sunt recunoscatoare ca am atat de multi prieteni care-mi arata cine sunt eu si cine sunt ei.

Anonim spunea...

Multumesc fiinta deosebita!
Minunat articol...la fel si mesajul,muzica si imaginile din materialul video!
Felicitări!
Te imbratisez cu drag! 💖

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...