marți, aprilie 26, 2011

Maria si energia fotonica


Astazi energia fotonica este 6.01.
 O senzatie de echilibru , de asteptare a ceva determinant  care  modifica profund fiinta mea , chiar in aceasta faza , de acceptare .
Ma simt ca si cum as fi in ochiul unei furtuni de grad mare, stiind ca urmeaza o perioada de turbulenta care ar putea pune la pamant tot ce am construit .
Si totusi nu exista teama in sufletul meu.
Privesc totul constient , sunt intre doua lumi, un loc in care am trait cu constiinta tributara umilintei , simt o tristete la gandul ca aceasta a fost viata mea , o continua zbatere intre ce speram si ceea ce aveam ,   intre abstract si mutilare a sperantei.

Iar astazi in acelasi decor , competitia cu timpul a luat sfarsit.
Materia din care sunt zamislita  pulseaza insa in moduri noi, un spasm vital ma strabate pana in fibra cea mai profunda. Stiu ca nu este nimeni care sa ma recunoasca si sa ma apere in aceasta dimensiune, in afara de mine insumi.
 Cum s-a nascut oare aceasta alchimie bizara in subconstientul meu si cum a iesit la suprafata atat de firesc puterea de a crede ca pot modifica radical fiinta mea ?
Nu stiu , dar o accept cu tot sufletul meu .
O senzatie de eliberare fizica , toate tensiunile din corpul meu au disparut.
Imi verific simturile , vazul , auzul, pipaitul , mirosul sunt la locul lor, imi simt insa sufletul cu luciditatea gandului care-mi spune ca ma pot in sfarsit odihni pe umarul lui.  
Incep sa privesc lumea cu masura basmului ,ca sa incapa in el toate povestile mele.
In mine nu exista nimic prafuit, nimic spart.
Imi preiau puterea de a crea si eliberez toata frica si teama ca nu as putea reusi.
In inima mea a patruns iubirea , sunt conectata la SINELE MEU DIVIN, si accept fara zbatere ceea ce vine spre mine.
Maria 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Minunat

http://www.youtube.com/watch?v=86tPAgLnhhc&feature=related

Diana

MARIA spunea...

Multumesc Diana, te imbratisez.

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...