sâmbătă, ianuarie 01, 2011

Afirmatii pentru noul an

LA MULTI ANI NOU AN 2011!

IMPREUNA SA FACEM AFIRMATIILE SI ALEGERILE PENTRU ACEST AN:
In acest an, fac tot posibilul sa vad pacea care exista pretutindeni si sa accesez abundenta frumusetii si bucuriei prezente in fiecare moment.
Acesta este Prezentul Etern pe care il doresc.
Fac tot posibilul sa las deoparte tot ce am invatat si cred ca stiu, pentru a-i permite noii cunoasteri si noilor experiente sa imi inunde fiinta.
Fac tot  posibilul sa fiu un magnet pentru adevarurile, imaginile, muzica si cuvintele pozitive si miraculoase.
Fac tot ce imi sta in putinta pentru a-mi elibera mintea de energiile negative care mi-au umbrit viziunea si mi-au distorsionat cuvintele si actiunile.
Creez o noua paradigma, care sa ma ajute sa recunosc doar aspectele pozitive din fiecare persoana, loc si lucru care ma inconjoara.
Imi  ridic energia si lumina la cele mai inalte frecvente de iubire, generozitate, caritate, compasiune, iertare si adevar.
Imi  umplu mintea cu ganduri si imagini constructive, care sa ma ajute sa imi continui evolutia personala, astfel incat sa pot lumina si inspira vietile altora.
Creez ceva nou in fiecare  zi si voi descoperi un loc pe care nu
l-am mai vazut niciodata.
Fac ceva ce nu mi-am imaginat vreodata ca as putea face.
Voi fi amabil/a cu oamenii care imi ies in cale si ii voi ajuta pe cei in dificultate, oriunde si oricand ma voi afla in situatii care imi vor permite sa fac acest lucru.
Voi sta cat mai des in natura si voi atinge pamantul, pentru a-i arata dragostea si recunostinta mea.
Imi voi extinde iubirea catre intreaga lume si catre intregul cosmos, impreuna cu respectul si admiratia mea smerita pentru stralucirea divina a Fortei Energiei Creatoare, care zamisleste totul.
Voi iubi pentru ca pot, voi darui pentru ca pot, voi fi binevoitoare pentru ca pot, voi fi smerit/a pentru ca am toate motivele sa fiu si imi voi rosti adevarul, pentru ca este datoria si bucuria mea sa fac astfel.
Voi pune in valoare forta binelui si voi face tot posibilul pentru a restabili ordinea in haosul lumii noastre.  
Voi scrie o scrisoare unei persoane cu care nu am vorbit de ceva vreme.
Voi trimite un mesaj unei persoane pe care o iubesc din tot sufletul.
Voi scrie o poezie. Voi crea arta.
Voi canta la chitara si din voce.
Ma voi oferi voluntar pentru a-i ajuta pe cei dragi si pe prietenii mei.  
Voi manca si voi bea sanatos, pentru a-i arata trupului meu profunda mea recunostinta pentru existenta sa si pentru rolul pe care il joaca in protectia sufletului si spiritului meu.  
Imi voi recita mantrele si rugaciunile in orice moment in care ma simt coplesita de ganduri care creeaza neliniste.
Voi asculta pe cineva care are rar ocazia de a fi auzit.
Voi fi constienta de respiratia mea si de ritmul bataii inimii mele.
Voi rade si ma voi ierta pe mine insami/insumi, atunci cand voi uita ca am facut aceste promisiuni ,voi sarbatori si ma voi felicita pentru ceea ce am reusit sa duc la indeplinire.
 Julie Henderson


4 comentarii:

Anonim spunea...

Superb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Multumesc tare mult!

nespecificat spunea...

Draga Maria, iti multumesc ca existi si ca ma faci sa ma simt mereu binevenit in "casa ta"...iti doresc din toata inima mea de lup sa fii sanatoasa si sa ai puterea de a duce munca ta si dragostea celor din jurul tau...care va fi din ce in ce mai mare:)
La multi ani!

CARMEN spunea...

La multi ani Maria! bine te-am regasit în 2011!
Sper din suflet sa gasesti Prezentul Etern!
Sanatate si numai bucurii!

patitu spunea...

Ai scris un articol in care ,neai amintit ce trebue sa fcem ca sa ne fie bine. La multi ani ..Bunul Dumnezeusa te bnecuvinteze cu harul si bunatatea lui,AMIN...

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...