luni, decembrie 06, 2010

Orice s-ar intampla, esti in siguranta!

 Citind cartea “Imbratisata de lumina-Cea mai profunda si mai dramatica experienta in apropierea mortii traita vreodata”, aparuta la Editura Adevar Divin, am descoperit in paginile ei confirmarea faptului ca suntem in siguranta atat in timpul acestei vieti cat si dupa aceea, cand vom putea sa experimentam alte niveluri ale existentei. Aceasta carte ofera o perspectiva profunda si linistitoare asupra vietii si dezvaluie secrete si aspecte importante la care orice om preocupat de evolutia sa ca fiinta si de dezvoltarea sa spirituala s-a gandit, macar o data, in aceasta viata. Iata un extras din carte, in care autoarea Betty J.Eadie povesteste revelatiile legate de spiritualitatea vietii, care i s-au dezvaluit in timpul unei experiente de moarte clinica: “Toate spiritele (actualii oameni) au luat parte la crearea Pamantului. Mai mult, ne-am bucurat cu totii ca putem lua parte la acest moment important. Eram impreuna cu Dumnezeu si stiam ca noi suntem copiii lui. El era multumit de dezvoltarea noastra si nutrea o iubire absoluta pentru fiecare dintre noi in parte. Dupa ce ne-am adunat cu totii, Tatal ceresc ne-a explicat ca venirea pe Pamant ne va accelera si mai mult evolutia spirituala. Fiecare spirit care dorea sa vina pe Pamant a contribuit la planificarea conditiilor de pe aceasta planeta, inclusiv a legilor care aveau sa ne guverneze aici. Printre acestea se numarau legile fizicii pe care le cunoastem cu totii, limitarile corpului fizic si puterile spirituale la care putem avea acces. Adeseori, gandurile creatoare pe care le avem in aceasta viata reprezinta consecinta unor inspiratii invizibile. Multe dintre cele mai importante inventii si chiar aplicatiile lor tehnologice au fost create mai intai in lumea spiritelor de catre cele mai talentate spirite. Indivizii de pe Pamant au primit apoi inspiratia de a crea aceste inventii in lumea lor fizica. Am inteles de asemenea ca exista o legatura dinamica si vitala intre lumea spirituala si cea a muritorilor, si ca noi avem nevoie de spiritele din lumea de dincolo pentru a putea progresa. De altfel, am constatat ca acestea sunt cat se poate de fericite sa ne ajute in toate felurile cu putinta. Am mai vazut ca in lumea de dincolo noi ne-am ales singuri misiunea pe care trebuia sa ne-o indeplinim in aceasta viata. Am inteles ca marile etape ale vietii noastre depind de indeplinirea acestor misiuni. Cunoasterea divina la care am avut acces in acea lume ne-a permis sa stim in ce vor consta majoritatea incercarilor si testelor la care vom fi supusi in aceasta lume, scop in care ne-am pregatit anticipat. Ne-am unit mai multe spirite, care ne-au devenit apoi membri de familie sau prieteni, si care au promis sa ne ajute sa ne indeplinim misiunea. Cu totii am venit ca voluntari pe aceasta planeta, dornici sa experiementam tot ce a creat Dumnezeu pentru noi. Am aflat cu aceasta ocazie ca toti cei care au optat pentru a veni in aceasta lume au fost niste spirite foarte curajoase. Chiar si cel mai putin dezvoltat om in aceasta lume a fost un spirit puternic in lumea de dincolo. Noua ni s-a dat libertatea de a actiona asa cum dorim in aceasta lume. Actiunile noastre ne determina cursul vietii, dar noi le putem modifica oricand dorim, schimbandu-ne astfel acest curs. Am inteles ca acest mecanism este foarte important si ca Dumnezeu ne-a promis tuturor ca nu va interveni in viata noastra decat daca ii vom cere personal acest lucru. Cu totii am fost recunoscatori pentru aceasta capacitate de a ne manifesta liberul arbitru si de a ne exersa propria putere. In acest fel, noi ne putem alege singuri bucuriile sau durerile pe care dorim sa le experimentam in viata. Alegerile noastre ne apartin intru totul si depind de deciziile pe care le luam. M-am simtit usurata sa descopar ca Pamantul nu este caminul nostru natural si ca noi nu ne-am nascut aici. Pamantul nu este decat o scoala temporara la care venim pentru a fi educati, iar pacatul nu reprezinta adevarata noastra natura. Din punct de vedere spiritual, noi ne aflam pe diferite nivele de cunoastere, iar natura noastra divina primordiala ne umple cu dorinta de a face bine. Atat timp cat ne aflam insa pe Pamant, egoul nostru terestru se afla intr-o opozitie constanta fata de spiritul nostru. Am vazut cu aceasta ocazie cat de slab este trupul nostru din carne si cat de incapatanat. Mai presus de orice mi s-a spus ca iubirea este legea suprema. Am inteles o data in plus ca, fara iubire, noi nu suntem nimic. Noi ne aflam in aceasta lume pentru a ne ajuta unii pe altii, pentru a avea grija de semenii nostri, pentru a ne intelege, a ne ierta si a ne sluji reciproc. Altfel spus, ne aflam aici pentru a iubi fiecare persoana care s-a nascut pe Pamant. Am aflat cu aceasta ocazie ca tot ceea ce facem pentru a ne dovedi iubirea este binecuvantat in fata lui Dumnezeu: un zambet, un cuvant de incurajare, un sacrificiu cat de mic. Prin astfel de actiuni, noi crestem din punct de vedere spiritual. Nu toti oamenii ni se par demni de a fi iubiti, dar de regula, cei pe care nu reusim sa-i iubim ne reamintesc de anumite aspecte dinlauntrul nostru pe care nu le putem suporta. Asistand la toate aceste imagini, am inteles cat de perfect este planul divin. Am aflat ca noi ne-am oferit singuri voluntari pentru pozitia pe care o ocupam in aceasta lume si ca fiecare dintre noi primeste mai mult ajutor decat ne putem imagina.” 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...