duminică, iulie 11, 2010

Viaţa este un post de televiziune holografic

Postat MARIA
Viaţa este un post de televiziune holografic. Conştiinţa noastră creează canale,pe frecvente diferite. 
Constiinta este limbajul de programare al Universului nostru holografic. Suntem conductoare prin constiinta. Conştiinţa vine prin noi şi emană de la noi. Lumea este doar o plimbare, doar un joc, pe care pana acum l-am crezut real. Dragii mei , acum ca v-ati trezit , va dati seama ca viata este o etapa a jocului de realitate virtuala, in care voi sunteti regizori , dirijori si programatori . Odata ce ati recastigat aceasta cunoastere multidimensionala , sunteti liberi sa conduceti direct acest program in folosul vostru. 

 

4 comentarii:

achilianu spunea...

Te pune pe ganduri...

MARIA spunea...

Ma bucur ca tu , un om care trece totul prin filtrul mintii, incepi sa te apropii de schimbarea de paradigma.Nimic nu este intamplator. Cu bine!

Teo Dor spunea...

Salut MARIA!
Ma bucur ca am "intrat" la tine, descopar o alta lume decat cea pe care o vad cand ma uit pe fereastra, si ma simt bine.

MARIA spunea...

Bina ai venit Teo dor, M-as bucura daca am privi pe fereastra si am vedea lumea descrisa aici.Eu cred ca impreuna o putem crea .

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...