marți, mai 11, 2010

NOUA ENERGIE

Postat MARIA
 Ce se intampla? De ce sunteti agitati?! De ce cautati intrebari?! De ce mintea voastra umbla ca o furnica ?! Linistiti-va! Nu acesta este interesul nostru, nu acesta este sensul nostru; calmati-va si stati confortabil in sandalele voastre, umblati in ele. Priviti si invatati viata, bucurati-va de ea, iar ceea ce va urma, veti simti la urmatorul moment. Dar cum sa simtiti urmatorul moment, cand voi in acest moment nu va aflati linistea?! Nu cautati sa va ascultati in interiorul vostru. Iata ce lectii aveti de invatat la acest moment: autocontrolul, stapanirea propriilor voastre ganduri, stapanirea propriei voastre dorinte, stapanirea emotiilor. Eliberati asteptarile si invatati lectia rabdarii. Iata dintr-o data cate teme aveti de facut. Toate acestea sa stiti ca le aveti de rezolvat si nu eu vi le rezolv, ci voi, pentru ca voi sunteti in propriile voastre sandale, iar eu nu pot intra in ele. Pentru ca, dragii mei ingeri divini, e foarte placut sa fiti niste copii veseli, guralivi , neastamparati, dar acesti copii veseli si neastamparati, totusi au nevoie de aspectul lor divin, de su-ve-ran. Voi sunteti si deveniti proprii vostri suverani, dar deveniti cand in buzunar bagati mintea, emotiile, egourile si le puteti stapani. Aceasta eu doresc din partea voastra sa invatati; si sa invatati cat de repede, pentru ca altfel ramaneti in urma. Iar noi, cei cativa care suntem, va vom lua-o inainte si dragilor, va abandonam pe drum; asa ca voi sunteti singurii care veti hotara. Nu mai este timp nici cat ai zice “pana maine “, iar ceea ce v-am spus, va rog foarte mult sa incepeti sa va autocontrolati. Caci Noua Energie, daca voi nu va aduceti acest control, Noua Energie, va va aduce mereu ce voi manifestati.
Pur si simplu veti fi ca intr-un carusel din care nu puteti iesi. Bagati mintea, mintea va va juca asa cum va dori ea; aveti emotii, veti trece dintr-o emotie in alta,de nu o sa mai stiti ce este cu voi. Respirati de fiecare data profund, recunoasteti starea in care ati intrat si tineti-o sub control ca apoi sa o eliberati sau o determinati sa va asculte, iar hotararea va fi a voastra si nu a acelei stari de moment. Cum am mai spus, voi lectiile le aveti invatate, iar acestea sunt finisaje; dar cand finisajul nu l-ati facut, el va va intepa si nu va va lasa sa va continuati drumul. Atunci cand o pietricica este in sandale si nu o indepartati, mersul vostru va fi anevoios. Aceste aspecte cu care eu doresc sa lucrati, sunt aspecte ale dualitatii, constientizati-le pentru ca dualitatea a fost frumoasa, a fost necesara, dar este GATA ! Este sfarsitul ei. Si voi si ea, ca energie, aveti de inteles acest lucru. Nu este vorba de o concurenta intre voi si ea, este vorba de a multumi, de a constientiza ca s-a terminat si ca nu mai functioneaza. Dar daca voi continuati sa pastrati si aici doresc sa fiti atenti, nu dualitatea va va raspunde, ci Noua Energie. Pentru ca va va aduce ceea ce voi traiti in continuare. Noua Energie, v-am tot repetat, este atat de noua, incat nici nu stim foarte bine cum este. De aceea nici nu v-o definim. Voi aveti de inteles ca in fiecare moment daca va lasati inima deschisa si bucuria sufletului, veti sti ce sa alegeti. Pentru ca nu este decat bucuria sufletului, nici o clipa sa nu aduceti mintea. De aceea am dorit sa va simtiti copilul. Nu stiti ce veti face maine pentru ca nu este creat, dar bucuria inimii care este acum va arata bucuria momentului urmator si veti sti in momentul urmator ce sa alegeti prin bucuria momentului anterior care v-a impulsionat si v-a facut sa manifestati, o simtire, o actiune. Aceasta actiune va declansa bucuria urmatorului moment, iar Energia Noua cand voi va simtiti bucuria din inima, Energia Noua vine si va serveste. Nu este comod? Nu este frumos? Asa ca dragii mei, stapaniti gandurile, nu mai faceti planuri, nu faceti proiecte. Nu mai functioneaza, le-ati depasit. Eu acum am sa va iau intr-o mica excursie si pentru ca sunteti aici, mai intai, deschideti-va inimile larg, ca energia mea sa lumineze inimile voastre. Deci simtiti, cum eu intru ca o lumina in pieptul vostru si creati acolo, o imagine care doriti voi, in care sa ma vedeti, sa ma simtiti pe mine. Acum imaginati-va ca m-ati prins de mana. In momentul acesta spuneti mintii voastre ca o lasati aici, pe o floare sa spunem, sa stea in asteptare si sa se odihneasca, are nevoie de foarte, foarte multa odihna si linistiti-o, ca la intoarcere o veti lua. Voi, cu mine de mana, intr-o deosebita veselie, haideti sa zburam acum peste aceasta gradina, sa spunem, caci este usor de imaginat. Voi toti si fiecare, ma tineti de mana . Acum zburam si ne inaltam. Lasati acest zbor sa il simtiti. Iata ca am poposit pe un nor. In spatele nostru am lasat gradina unde mintea voastra se odihneste. In fata noastra este lumina. Vedeti ceva? Eu am sa va spun ca nu vedeti nimic, dar voi va simtiti bine si in siguranta aici, cu mine pe aceasta energie. Acum haideti sa va exprimati fiecare o dorinta. Astept sa va puneti in gand o dorinta, de la cea mai mica pana la cea mai mare. Voi in continuare nu vedeti nimic si suntem asezati pe acest nor; in fata doar o lumina. Simtiti dorinta in sufletul vostru, ii dati iubire si acum am sa va rog sa scoateti dorinta in afara din inima voastra si sa o puneti pe marginea norului. Eu acum voi impinge aceste dorinte dincolo de marginea norului si haideti sa ne uitam sa vedem ce se intampla cu ele. Voi puteti sa faceti ceva? Sa sariti in ajutorul lor? Nu, ca ati cadea de pe nor. Eu am plecat de langa voi? Nu, sunt in continuare langa voi. Dar ia priviti si urmariti ce se intampla cu acele dorinte care stau in vazduh la distanta de voi. Veti observa cum catre ele vin alti nori, energii, vin ingeri si prind dorintele voastre. Prind ceea ce voi ati simtit, ati ales ati transmis Universului. Uitati-le si vedeti-le cum plutesc in fata voastra, cate lumini atrag ele, ce dans este in jurul lor. Este lumina! Este muzica! Uitati-va ce frumos se creeaza. Noi ce facem? Stam, privim, ne odihnim, ascultam aceasta muzica intr-o totala contemplare. Aceasta este vraja dragii mei de care v-am pomenit, vraja pe care o simtim si o traim iar noi pur si simplu stam si traim aceasta vraja, A TOT CEEA CE ESTE. Totul este in jurul nostru, de fapt in interiorul nostru. Totul este o muzica si daca vreti ca voua va place, este si o actiune, insa noi continuam sa stam aici pe acest nor. Nu putem pasi dincolo de acest nor, insa tot universul prin aceasta muzica, creeaza ceea ce voi ati plantat. Nu va puteti duce dupa ceea ce ati dat drumul, pentru ca ati cadea de pe nor. Deci stam si asteptam si iata, ca dupa un timp vin catre voi aceste alegeri, dorinte, simtiri. Se reintorc, se reapropie de marginea norului. Ce aveti de facut? Sa intindeti mana, sa le primiti si sa va bucurati. Si iarasi simtiti vraja , sincronicitatea, frumusetea. Acum impreuna, norul nostru se poate intoarce, coboram si revenim in gradina unde am lasat mintea. Ea intre timp s-a odihnit. Daca o simtiti suparata ca nu a avut treaba, moderati-o; voi sunteti moderatorii vostri. Daca pe langa minte este si o emotie nemultumita, linistiti-o sa aiba rabdare, sa inteleaga ca voi acum sunteti fericiti in aceasta vraja si in mana tineti acea alegere, dorinta voastra care, ati vazut ce simplu s-a intors. In acest fel dragii mei lucreaza Noua Energie. In acest fel totul vine catre voi. Unde sta greutatea? Nu in a realiza alegerea, ci in a linisti mintea, emotiile, starile voastre. Cand voi veti coordona toate aceste aspecte din voi, veti acorda in acel moment cea mai mare libertate de manifestare a divinitatilor voastre. In acest fel ceea ce s-a creat in dualitate si ceea ce ati avut voi de intampinat, ati inteles acum ca a fost propria voastra creatie. Ati trait propriile voastre manifestari ale mintii, ale emotiilor, ale ego-ului. In noua era in care deja am pasit, acestea vor fi ascultatoare si daca priviti inapoi in acea lumina, puteti simti vastitatea noii voastre vieti, vastitatea potentialelor si sa intelegeti cat de limitati ati fost pana acum, cat de mult v-au ingradit toate acestea. Daca veti mai dori sa simtiti aceasta vastitate, oricand in aceasta gradina puteti lasa mintea si tot ce doriti voi si goliti de acest continut sa urcati pe nor si sa simtiti din nou acea lumina infinita, unde va simtiti suverani si independenti. Aceasta dragii mei ar putea fi o prima lectie in ceea ce ati ales sa fiti in cadrul scolii interdimensionalitatii, dar aceasta scoala ati ales sa o reprezentati voi, de aceea v-am spus ca timpul este scurt si hotarati unde doriti sa fiti: sa ramaneti in afara gradinii sau sa mergeti cu mine, sa urcati pe acel nor. Acestea fiind zise, permiteti-mi sa va salut si sa va spun in aceasta seara : Namaste! Namaste! Eu sunt cel ce Eu Sunt, Adamus St. Germain
ST.GERMAIN NOUA ENERGIE

1 comentarii:

Ryana spunea...

Multumim, multumim, multumim.

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...