duminică, martie 07, 2010

Afirmatii de fiecare zi




In aceasta zi, voi face tot posibilul sa vad pacea care exista pretutindeni si sa accesez abundenta frumusetii si bucuriei prezente in fiecare moment.
Acesta este Prezentul Etern pe care il doresc.
Las deoparte tot ce am invatat si cred ca stiu, pentru a-i permite noii cunoasteri si noilor experiente sa imi inunde fiinta.
Sunt un magnet pentru adevarurile, imaginile, muzica si cuvintele pozitive si miraculoase.
Imi eliberez mintea  de energiile negative care mi-au umbrit viziunea si mi-au distorsionat cuvintele si actiunile. 
Creez  o noua paradigma, care  ma ajuta sa recunosc doar aspectele pozitive din fiecare persoana, loc si lucru care ma inconjoara. Imi  ridic energia si lumina la cele mai inalte frecvente de iubire, generozitate, caritate, compasiune, iertare si adevar.Imi umplu mintea cu ganduri si imagini constructive, care ma ajuta sa imi continui evolutia personala, astfel incat sa pot lumina si inspira vietile altora. 
Creez ceva nou in aceasta zi si  descopar un loc pe care nu l-am mai vazut niciodata.
Stau cat mai des in natura si  ating pamantul, pentru a-i arata dragostea si recunostinta mea.
Imi  extind  iubirea catre intreaga lume si catre intregul cosmos, impreuna cu respectul si admiratia mea smerita pentru stralucirea divina a Fortei Energiei Creatoare, care zamisleste totul.
Mananc sanatos, pentru a-i arata trupului meu profunda mea recunostinta pentru existenta sa si pentru rolul pe care il joaca in protectia sufletului si spiritului meu.
Afirm rugaciunea mea  in orice moment in care ma simt coplesita de ganduri care creeaza neliniste.
Ascult pe cineva care are rar ocazia de a fi auzit.
Sunt constienta de respiratia mea si de ritmul bataii inimii mele.
Rad si ma iert pe mine insami ,atunci cand voi uita ca am facut aceste promisiuni la inceputul zilei, iar la sfarsitul zilei  sarbatoresc si ma felicit pentru ceea ce am reusit sa duc la indeplinire.
~ Julie Henderson


1 comentarii:

Adrian Enaru spunea...

La multi ani, Maria! :-)

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...