duminică, mai 22, 2016

Ritual de Conectare si Multumire fata de Planetele care ne Influenteaza Viata

Postat Maria
Luna Plina – 21/22 Mai 2016, orele 00*18
Clarificari:
Termenul Ashé (se pronunta exact cum se scrie).
Acest termen este intalnit si in limba romana sub forma cuvantului Așa, care inseamna “in felul acesta” sau “astfel”.
Care este legatura intre Ashé si Așa?

Ashé este un concept filozofic african care a aparut prima oara in traditiile tribului Yoruba din Nigeria.

Tribul Yoruba, alaturi de alte triburi originare din Burundi, reprezinta locul de nastere al Santeriei, precursoarea practicilor ezoterice din intreaga lume.

In traditiile tribului Yoruba, termenul de Ashé confera puterea de a se materializa, de a se intampla lucrurile pe care ni le dorim si de a permite schimbarea.

Se spune ca termenul Ashé conecteaza energiile Soarelui cu ale Lunii si impreuna se unesc cu Mama Pamant, dand nastere Unitatii indisolubile.

Traducerea lui Ashé este‘’Asa Sa Fie”.

Singurul cuvant echivalent, din toate limbile Pamantului, cu termenul Ashé este romanescul „Așa” avand exact acelasi sens.
Recomandari

Ritualul poate fi facut cu ocazia Lunii Pline din 21 mai 2016.

Dupa fiecare fraza pe care o vei rosti, pronunta cuvantul Ashé cat de puternic poti pentru a stabiliza afirmatia facuta si pentru a permite energiei sa se materializeze.

Acest ritual este unul cu dubla semnificatie; pe de o parte, adresezi multumire energiei planetelor care ne conduc viata, iar, pe de alta parte, implementezi energia pozitiva a planetelor in structurile tale energetice, pentru a te bucura de toate atributele pozitive manifestate de acestea.
Pregatirea pentru Ritual

Ritualul consta in rostirea cu voce tare a afirmatiilor urmatoare, iar la sfarsitul fiecarei propozitii rosteste, cu toata forta, cuvantul Ashé (se pronunta exact cum se scrie, adica „așe”).

Te rog fii atent(a) si rosteste corect Ashé; sa nu rostesti alt cuvant sau alte litere in afara celor din cuvant.

Aceste propozitii nu se invata pe de rost, le poti citi de pe site, important este sa le citesti cu voce tare.

Iti recomand ca acest ritual sa-l faci la ora 23:15, atunci cand se produce Luna Plina pe data de 21 Mai.

Acest ritual se efectueaza anual numai la ora 23.15 si, deoarece reprezinta trecerea prin Prima Poarta, se realizeaza o singura data pe an.
PASUL 1

Pentru realizarea acestui ritual ai nevoie de liniste.

Asadar, incearca sa nu fii deranjat de telefoane, membrii familiei, televizor si alti factori care ti-ar putea muta atentia de la ritual.
PASUL 2

Relaxeaza-te! Rosteste o rugaciune, oricare doresti tu.

Apoi vizualizeaza cum o Lumina argintie patrunde prin tine, din cap pana in picioare curatand si purificand fiecare organ si celula din corpul tau, umplandu-te de Pace si Liniste.
PASUL 3

Citeste urmatoarele fraze.

Ele te vor ajuta sa armonizezi energiile interioare si, in egala masura, reprezinta actul nostru de multumire pe care il adresam planetelor si contributiei lor in viata noastra.

La finalul fiecarei multumiri rosteste cuvantul Ashé, tare, clar, raspicat, pentru a stabiliza energiile.

Ordinea in care se rostesc frazele este urmatoarea:

Pluton — Eu Multumesc planetei Pluton pentru ca ma caleste si ma purifica! Ii multumesc ca ma transforma si-mi da puterea sa renasc in fiecare zi! Ashé!
Neptun — Eu Multumesc planetei Neptun ca-mi da capacitatea sa intuiesc actiunile mele si ale celor din jur, pentru ca imi da puterea de a ma conecta la infinita Iubire si Energie Dumnezeiasca! Ashé!
Uranus — Multumesc planetei Uranus pentru revelatiile pe care mi le ofera, pentru faptul ca imi da puterea sa ma debarasez de rutina transformandu-ma si evoluand continuu prin experientele pe care le am zi de zi! Ashé!
Saturn — Eu Multumesc planetei Saturn pentru ca-mi ofera concentrarea si puterea de munca, pentru ca-mi da puterea de a duce la bun sfarsit actiunile pe care le fac! Eu Multumesc planetei Saturn ca ma invata lectia responsabilitatii si pentru ca-mi da puterea de a intelege Calmul, Rabdarea si Acceptarea! Ashé!
Jupiter — Eu Multumesc planetei Jupiter pentru ca-mi ofera entuziasmul si dorinta de a explora viata in deplinatatea ei zi de zi, ceas de ceas, minut de minut, secunda de secunda! Eu Multumesc planetei Jupiter pentru ca ma protejeaza de toate energiile negative din Univers! Ashé!
Marte — Eu Multumesc planetei Marte ca-mi da Dorinta de Viata, Energia neinfricata si Inspiratia de a face actiunile cele mai potrivite pentru evolutia mea si a celor din jur! Ashé!
Venus — Eu Multumesc planetei Venus pentru ca imi ofera Iubire, Frumusete, Inspiratie, Creativitate si pentru ca imi dechide ochii si mintea spre a face alegerile cele mai potrivite in privinta lumii materiale! Ashé!
Mercur — Eu Multumesc planetei Mercur pentru Intelepciune, pentru capacitatea de a comunica cu semenii mei, pentru Increderea de a spune Adevarul cu o Inima binevoitoare! Eu Multumesc planetei Mercur pentru ca ma sustine pe drumurile pe care le fac si ma ajuta sa ajung teafar la destinatiile pe care mi le propun, fizic, mental si spiritual! Ashé!
Luna — Eu Multumesc Mamei Luna pentru ca ma face sa ma simt in siguranta, ca ma ajuta sa-mi asum riscuri ghidate intuitiv si pentru protectia pe care mi-o confera! Ashé!
Soare — Eu Multumesc Tatalui Soare pentru ca ma ajuta sa stralucesc si sa imbratisez propria mea Unicitate si sa ma aliniez la vibratiile perfecte ale Universului amintindu-mi ca cei din jur au nevoie de mine! Ashé!

Asa sa fie! Ashé!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...