sâmbătă, mai 28, 2016

Eu am început să mă iubesc

Postat Maria
Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am descoperit că neliniștea și suferința emoțională sunt, doar, semne de avertizare că Eu am trăit împotriva propriului meu adevăr.

Astăzi, Eu știu, acest lucru este ”AUTENTICITATE”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am înțeles cât de mult poate ofensa pe cineva, dacă aș încerca să impun dorințele mele acestei persoane, chiar dacă am știut că momentul nu a fost potrivit, iar persoana nu era pregătită pentru asta și chiar dacă această persoană am fost Eu .

Astăzi, Eu numesc aceasta ”RESPECT”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am încetat să râvnesc la o viață diferită și Eu am putut vedea că tot ce mă înconjura, ma invita pe mine să mă dezvolt personal.

Astăzi, Eu numesc aceasta ”MATURITATE”.
Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am înțeles că, în orice împrejurare, Eu Sunt în locul potrivit, la momentul potrivit și totul se întâmplă la momentul potrivit. Așa că Eu am putut fi calm.

Astăzi, Eu numesc aceasta ”ÎNCREDERE ÎN SINE”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am renunțat sa fur din timpul meu și am încetat sa fac proiecte uriașe pentru viitor. Astăzi, Eu fac, doar, ceea ce-mi aduce bucurie și fericire, lucruri pe care îmi place să le fac, să-mi înveselească inima și să le fac în felul meu și în propriul meu ritm.

Astăzi, Eu numesc aceasta ”SIMPLITATE”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu m-am eliberat de orice lucru care nu este bun pentru sănătatea mea – produse alimentare, oameni, lucruri, situații și tot ceea ce m-a atras în jos și departe de mine. La început, Eu am numit această atitudine un egoism sănătos.

Eu Știu că, astăzi, aceasta este ”IUBIRE DE SINE”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am încercat să renunț să fie, întotdeauna, dreptatea de partea mea, chiar și când m-am înșelat.

Astăzi, Eu am descoperit că aceasta este ”MODESTIE”.

Deoarece, Eu am început să mă iubesc, Eu am refuzat să trăiesc în trecut și să îmi fac griji pentru viitor. Acum, Eu trăiesc, doar, pentru moment, în care se întâmplă totul.

Astăzi, Eu trăiesc în fiecare zi, zi de zi, și Eu o numesc „ÎMPLINIRE”.

Eu am recunoscut că mintea mea mă poate deranja și îmi poate face rău. Dar, fiindcă m- am conectat la inima mea, mintea mea a devenit un aliat valoros.

Astăzi, Eu numesc această privință ”ÎNTELEPCIUNEA INIMII”.

Noi, nu mai trebuie să ne temem de argumente, confruntări sau orice fel de probleme cu noi sau de alții. Chiar și stelele se ciocnesc și din coliziunea lor se nasc lumi noi.

Astăzi, Eu știu ”CA ACEASTA ESTE VIATA”!
 Charlie Chaplin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...