vineri, aprilie 15, 2016

Scrisoare divină

Postat Maria
Iubitul meu, dragul meu Copil, mă adresez tie: da, tie, care citesti aceste rânduri și nu-ti vine sa crezi că ziua sau ora despre care s-a scris, va schimba ceva în acest prezent, care este al tau, al Meu, Eternul Prezent, în care se misca toate particulele Creatiei!
Simt in tine: durere, tristețe si uneori disperare! Uneori le ascunzi, alteori nu, dar privirii Mele nu poti ascunde nimic, micuta mea pasăre paradiziaca, copilul meu binecuvântat.
Da, drumul a fost lung, da îngerul Meu, tu ai suferit și fara indoiala ca mai ai încă putina cale de strabatut. Insa orologiul ceresc va anunta în curând sfârșitul acestei etape dificile a evolutiei tale, iar acest lucru se va întâmpla cât de curand, iubirea mea, îngerasul meu curajos!
Să-ți mai spun că Te iubesc ar fi probabil inutil, dar totusi iti mai spun că te iubesc, mereu și mereu, așa cum neincetat, putin cate putin ti-am luat mâna într-a Mea și asta s-a intamplat inca de la prima ta creare, primul Suflu original.
Cunosti tu îngerul Meu mic, calea pe care ai parcurs-o, evoluția ta din cele mai vechi timpuri, inca de cand ai fost creat din Suflul Meu? Dacă ai cunoaște-o ai fi atat de mândru, dacă te-ai putea vedea de acolo de unde Eu Sunt! Minunată și divină creatură, ce se reîntoarce inapoi *acasa la Dumnezeu*, la conditia sa de Fiinta de Lumina!
Nu-i asculta pe cei care vor să te vadă cedand, sovaitor și prabusit, cei care susțin cu toata taria aceasta *matrice* iluzorie in care ei înșiși sunt prizonieri. Nu iubirea mea, aceasta nu este decat o condiționare a minții umane, nebunia unei lumi artificiale, care moare in fiecare zi cate putin.
Acest calvar pentru inimile voastre de îngeri, se va apropia în curând de sfarsit, nu pentru că va fi distrus, măturat de vânt și ploaie, ci pentru că voi ati făcut această lume, voi ați re-creat-o, cu bazele necesare pentru stabilirea pe acest Pământ al omului nou! Cata bucurie pentru inima Mea! Cata fericire pentru Sufletul Meu, sa-i vad pe Copiii Mei binecuvantati cum isi reiau *Afacerea de Familie Divina* !!! (râsete!).
Iata Copilul meu, aceasta este o posibilitate, dar mai există și altele, mai mult sau mai puțin pozitive pentru umanitate. Deoarece Dragii mei copii, dacă nu preluati controlul asupra situației actuale din Societatea voastra umana, atunci evoluția naturală se va face de la sine, direct prin Mama voastra de adoptie Terra, care va trebui să va forțeze impunandu-va propria-i transfigurare.
Omul trebuie să înțeleagă acum o dată pentru totdeauna, ca el este cel care va determina modul în care se va face această transformare, pentru ca ea se va produce oricum, cu sau fără ajutorul sau, numai ca atunci va fi mult mai dureros pentru om, pentru Ea, pentru Mine, deoarece Noi va iubim mai mult decât vă puteți imagina!
Iubitul meu binecuvântat, urmeaza-ți instinctul angelic, deoarece in interiorul tau numai iubirea poate locui! Fără iubire, tu pur și simplu nu ai exista, deoarece EA este cea care-ti anima corpul, toate corpurile tale, EA este primul impuls, EA este motorul și carburantul tau, SALVAREA TA! Iubirea este prezentul, trecutul si viitorul tău, Iubirea este Sesam-ul tau pentru Eternitate.
Dacă se întâmplă să te pierzi în labirintul minții tale suprasolicitate, atunci uita totul, tot ceea ce știai sau credeai că știi, tot ceea ce doreai să știi, pentru a nu mai ramane decat Iubirea în tine, în Inima ta Sacră, în Sufletul si în mintea ta!
Inceteaza să doresti sa cresti, să te schimbi, pentru că această voință nu este divina, ea tine de ordinul mentalului, de egoul *inferior*. Fii pur și simplu, TU! Iubirea Creatiei din care TU faci parte, motorul și carburantul IUBIRII, sub toate formele ei cele mai frumoase!
Dragul Meu Inger, cat de mult mi-ar placea să urmezi acest sfat al acestei scrisori, deoarece atunci as putea sa vad din nou pe chipul tau strălucirea plina de candoare a soarelui, bucuria și energia copilăriei, simpla bucurie de a Fi, doar de a Fi CEEA CE ESTI.
În acest moment unic, copilul meu binecuvântat, închide ochii, deschide-ti mintea și primeste pe fruntea ta, sărutul Tatălui tău, sărutul Mamei tale într-o singură revărsare a Iubirii Neconditionate.
Curaj, dragul meu copil. Noi suntem acolo, aproape de tine, în fiecare moment al zilei sau al noptii și niciodata Noi nu iti vom da drumul la mâna tremurânda sau nu!

http://messages.terrenouvelle.ca
Traducere: Light Writer

1 comentarii:

rodica rosa spunea...

,, Eu Sunt! Minunată și divină creatură, ce se reîntoarce inapoi *acasa la Dumnezeu*, la conditia sa de Fiinta de Lumina! ,,
... Da, drumul a fost lung .... Ma simt binecuvantata !
Multumesc , Maria !

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...