duminică, mai 10, 2015

TU ?

Postat Maria
Tu apari din tot ceea ce crezi Tu ca esti, in cea mai buna varianta a ta, si „te urci” pe tine, pentru a face tot posibilul sa te vada toti ceilalti. Faci orice, esti dispus de imense sacrificii numai sa-ti vada cineva Sufletul, orice faci, Orice!

Esti dispus sa pui Totul „la bataie” numai sa primesti un strop de Fericire. Si un strop, prin accident cosmic, primesti. Atat iti doresti si atat materializezi in lumea ta. Esti multumit? Omule, esti implinit? Ai mai primit o farama, un intens de „Te iubesc” si l-ai devorat infometat, disperat de Apreciere, insetat de, insetat de Tine!

Cauti, descoperi, daruiesti, primesti, arati, ti se arata, astepti, adulmeci, controlezi si iar Controlezi. Vrei siguranta, te blindezi de precautie si crezi ca esti Puternic. Da, sigur ca esti „puternic” pana la primul obstacol mai intens, mai pe Simtire, mai pe Sufletul tau vulnerabil de „Vreau sa ma Iubesti si pe mine„!

Vreau, vreau atentia ta, vreau sa ma vezi, vreau sa ma vrei, vreau sa, vreau sa fii atat de in iubire, pentru mine, incat eu sa sa devin Universul tau definitiv si de neschimbat. Vreau ca tu sa respiri prin Mine, ca tu sa nu poti nici macar sa clipesti, daca eu nu sunt in fata ta sa-ti spun ca esti minunat!




Vreau sa ma pariezi cu Dumnezeu si sa, in Iubire, divinizezi, sa nu ai liniste cand Eu nu sunt in Tine, cand eu, Eu nu te alimentez cu ceea ce vrei tu, vreau sa nu poti nici sa mori linistit daca eu nu-ti spun ca „Te iubesc”!

Eu vreau ca Tu sa nu ai nicio liniste niciodata. Daca esti nelinistit cand eu sunt nelinistit, eu vreau ca tu sa te deschizi cand eu sunt inchis si sa-mi dai Totul pentru ca eu sunt Totul pentru Tine. Vreau de Fapt ca Tu „sa nu ai aer” fara mine, vreau sa Innebunesti cand eu nu-ti satisfac toate satisfactiile si mai vreau, ca atunci cand, eu nu vreau sa te scurgi dupa mine, sa te alchimizezi in orice, sa te simt ca esti in Simtire!

Vreau Omule sa-mi spui, sa-mi arati, sa-mi iubesti tot Minele, sa nu, sa nu ma lasi Singur, sa ma imbratisezi si sa ma incurajezi chiar daca gresesc, chiar daca te ranesc! Eu te vreau, si tu stii ca te vreau. Da, in Minele din sublimul Tine, eu fiintez atat de mereu, incat niciodata nu as putea fara tine. Poftim! Ai o garantie acum? Da, recunosc ca te recunosc ca Suflet suflete drag. Te Recunosc in mine si altceva banuiesc ca nu mai avem de lamurit.

Da, esti ca mine, esti bine, esti atat de bine incat prin Binele tau eu nu mai simt raul, eu nu ma mai simt eu cu mine singur, nu ma mai simt nesigur, simt ca imi esti atat de alaturi incat si Dumnezeu se Indumnezeieste prin dumnezeirea noastra. Este a noastra si, in cel mai intim Dumnezeu intim mod iti spun ca Te Iubesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...