miercuri, noiembrie 13, 2013

Maria -Corpul meu abordeaza cu prietenie campul magnetic

Postat Maria

Vibrez. In jurul meu sunt culorile curcubeului , rosu, oranj, galben, verde,albastru, indigo, violet. Culori stralucitoare , nu este pic de gri , toate se invart si-mi modifica vibratia in fiece clipa.Corpul meu abordeaza cu prietenie campul magnetic . Cordialitate intre univers si mine . Doar eu uneori, in mintea mea amestec culorile si rezulta imediat un exces de ireal care incearca sa ma sperie.
Uneori vibrez rosu si atunci ma autocritic, , ma rastesc la mine insumi , ma atasez si ma ranesc singura, reflexul instinctului de conservare isi face prezenta.
Uneori vibrez oranj si galben si cred halucinant in transparenta legaturii dintre idei , dintre lucruri si praf, intre subiect si predicat.
Cand ajung la verde totul se schimba , inima , atat de fragila, repara….Repara, impaca nelinistea , incalzeste trupul, consimte la viata.
Tu verde, Tu inima care impaci toate contrariile…
Ma rog Tie Sinele meu Divin care ma unesti cu universul , nu ma lasa sa uit de inima mea si da-mi intelegerea permanenta a acestei culori minunate. Reaminteste-mi ca toate culorile sunt reflexii ale luminii si ca orice culoare as vibra, in final se transforma in ALB.
Maria

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...