sâmbătă, noiembrie 23, 2013

Imbata-te cu viata, cu vinul existentei! Nu ramane treaz. Omul care e treaz ramane mort. Bea vinul vietii!

Postat Maria
Mesajul meu e foarte simplu: traieste viata cat mai periculos cu putinta! Traieste viata total, intens, cu pasiune, pentru ca in afara de viata nu mai exista alt Dumnezeu! [….] Dumnezeu nu e decat un cuvant, pe cand viata e o realitate. O simti in bataia inimii, iti pulseaza in sange, e pretutindeni – in flori, in rauri, in stele. Eu va spun: viata e singurul adevar care exista! Nu exista alt Dumnezeu in afara de viata, asa ca da-ti voie sa fii posedat de viata in toate formele ei, in toate culorile si dimensiunile ei – cu tot curcubeul, cu toate notele ei muzicale!

Daca reusesti lucrul acesta simplu….E simplu pentru ca e numai o chestiune de destindere. Nu impinge tu apele riului, lasa riul sa te duca la ocean! El deja se indreapta intr-acolo. Tu relaxeaza-te, nu fi tensionat si nu incerca sa fii spiritual!

Nu da nastere niciunei divizari intre materie si spirit! Existenta e una. Materia si spiritul nu sunt decat doua fete ale aceleiasi monede. Relaxeaza-te, odihneste-te si lasa-te purtat de riu! Fii un jucator, nu fi om de afaceri, si vei cunoaste mai mult din Dumnezeu, pentru ca jucatorul poate sa riste. Jucatorul nu e calculat, el poate pune la bataie tot ce are. Infrigurarea jucatorului, atunci cand pune totul la bataie si asteapta,… oare ce are sa se intample?…, in momentul acela se poate deschide o fereastra. Momentul acela poate deveni o transformare a structurii interioare.

Fii un bautor, imbata-te cu viata, cu vinul existentei! Nu ramane treaz. Omul care e treaz ramane mort. Bea vinul vietii! Are atata poezie si atata iubire, atata seva….Poti aduce primavara in orice moment. Da-i un telefon primaverii si lasa soarele si vantul, si ploaia sa intre in tine!

Din cauza acestui mesaj sunt credinciosii impotriva mea. Ei cred ca il neg pe Dumnezeu. Nu-l neg pe Dumnezeu! Pentru prima data il aduc pe Dumnezeu in perspectiva reala, il fac viu, il aduc mai aproape de voi, mai aproape decat insasi inima voastra, caci el este insasi fiinta voastra, nu e ceva separat, nu e ceva indepartat, nu se afla in cer, ci in aiciacum.

Incerc sa distrug insasi ideea de acolo si atunci. Viziunea mea e in intregime despre aici si acum, pentru ca nu exista alt spatiu decat cel de aici, si nu exista alt timp decat cel de acum! [….]

Trebuie sa fiti fluizi, trebuie sa fiti curgatori! Trebuie sa stiti cum sa fiti singuri si cum sa fiti impreuna cu altcineva! Trebuie sa fiti meditativi si iubitori, amandoua in acelasi timp! Abia atunci veti fi intregi. Iar pentru mine a fi intreg inseamna a fi sfant! […]

Spiritualitatea nu e ceva ce poate fi atins facand. E o stare de fiintare, nu de facere. Ea reprezinta nucleul tau cel mai launtric, e ceea ce simti atunci cand orice facere inceteaza. Odata ce ai simtit-o, ea ramane mereu ca un curent subteran, chiar si atunci cand faci o mie de alte lucruri. Atunci, oriunde ai fi, orice ai face, e acolo: o prezenta care te inconjoara, o lumina care rasare din nucleul tau cel mai launtric, radiind de jur-imprejurul tau pace, iubire, bucurie, o mireasma.

Osho


Sursa: cartea OSHO – Indreptar spiritual

4 comentarii:

Unknown spunea...

..Viata mea ? O cautare continua si incercare de a raspunde la intrebarile pe care mi le puneam in legatura cu Misterul Vietii...Am Crezut in permanenta ca pana voi ,,muri ,, ,voi reusi sa descifrez acest lucru ...Astazi s-a intamplat Minunea ...Totul a capatat un Sens ...o Logica l-a tot prin ce trecusem . ...AM TRAIT EXPERIENTA INTERIOARA A DIVINITATII CARE SE GASESTE IN FIINTA MEA ! si Am Inteles ca am Invatat Pasii Acestui dans Minunat :VIATA ...Cu Modestie , spun , Am devenit Un Dansator Profesionist ... Am Reusit ca din Cele Doua Scene ,ale celor Doua Lumi Paralele in care imi jucam Rolurile , sa le Contopesc : AM DEVENIT UNA CU DUMNEZEU ! Mi-am Regasit SENSUL VIETII : Am CREZUT IN IUBIRE ,in Iubirea Pura ,Adevarata fara a ma Impidieca de zidurile ivite ,fara Judecata ,Fara Resentimente ,Fara ,Fara ...Abia ACUM ,Viata mea va Incepe cu Adevarat . MULTUMESC DOAMNE ,MULTUMESC MARIA ,MULTUMESC... MULTUMESC ,Vietii :) ca mi-a dat Puterea si Inteligenta sa O Traiesc la Maxium ,Sa O Simt pana in adancul Fiintei Mele ...Am Iubit si Iubesc ,Am Plans si Am ras ,Am Suferit si M-am Bucurat ,cu atata Intensitate ,incat putini oameni reusesc acest lucru ... Intr-un cuvant ,,,M-am Imbatat de Viata ,, :) Te Imbratisez cu Iubire ! :)

Anonim spunea...

Iti multumesc :)

MARIA spunea...

Si eu iti multumesc . Te imbratisez.

MARIA spunea...

Rodica, ma bucur pentru tine. Bucura-te de tot ce iti ofera viata, tristeti , rele si bune.

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...