vineri, iunie 14, 2013

Eu sunt – am afirmat intr-o dimineata de iarna

Postat Maria
Eu sunt – am afirmat intr-o dimineata de iarna. Sa nu cred ceea ce vad , ci doar ceea ce simt. Si dintr-odata , m-am trezit cu toate limitarile peste mine, prinsa intr-un trup care ma imobilizeaza intr-o camasa de forta. Nu pot nici macar sa zbor , sunt fragila ca o panza de paianjen in toate aceste reguli , mi se pune cutitul la gat ori de cate ori scot cuvinte care ma compun intr-o maniera nepalpabila, nedemonstrabila. Semnale luminoase imi apar in vis, dealuri line si verzi ca smaraldul , unde pot zbura fara a cadea , unde pot vorbi fara a scoate sunete, unde pot opri sistemele de limitare .
Cand ma trezesc sunt coplesita , universul ma prinde in capcana , planurile se separa si devin vulnerabila . Nu sunt in stare nici sa strig –ajutor-. Exista un motiv pentru care am ales ceea ce mi se intampla acum.
Fii tare Maria, rezista si scoate-o la capat, asa cum simti ca poti sa o faci . Ai sa afli in curand calea.
Maria
 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Este ceea ce simt si eu, dimineata la prima ora ; drept pt care ma culc la loc pt. inca o ora ca sa fiu sigura ca nu-i adevarata prima senzatie, si asa trece, desi era adevarata dar inca fara un cadru si o realitate adecvata. Asteptam schimbarea ''mediului''. Suntem pregatiti sau inca ne pregatim pt asta!?Vom vedea.Cu totii!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...