duminică, martie 31, 2013

Care este visul meu?


Postat Maria
Articol scris de Jean Tinder - editor la Cercul Crimson Pe drumul spre casa, dupa shoudul de acum cateva saptamani, ma simteam obosita si tacuta dupa o zi lunga. Adamus tocmai a transmis un mesaj despre vise si ne-a incurajat, fie sa le lasam sa plece, fie sa le facem sa fie reale. Priveam cerul plin de stele stralucitoare si ma intrebam :" Deci, care este visul meu?" Ca multi dintre noi, m-am gandit la visul meu inca de cand el l-a mentionat in ianuarie. A fost bine sa realizez ca deja traiesc multe din visele mele si am lasat ca altele sa plece pentru ca nu le mai simteam potrivite. Dar inca mai sant cateva care nu s-au indeplinit. Lucruri ca : a calatori in jurul lumii facand work-shop-uri, a conduce tururi sacre si refugii, a scrie cele mai bune carti ( sau doar sa termin de scris o carte). a avea propria mea casa ; acestea au fost cateva din visele si asteptarile care inca asteapta acolo undeva sa se manifeste.Deci, in acea noapte,in drum spre casa, m-am intrebat cel mai mult :care din acele vise a fost "cel maret". Pentru toate era destul de mult de lucru si eram cam nelinistita in legatura cu raspunsul, gandindu-ma :" si apoi , ce?". Daca visul meu de a preda peste tot prin lume ar fi fost cel mai important, cum mi-ar fi afectat viata de care ma bucur in prezent? Dar daca realizarea viselor mi-ar da viata peste cap? Hmm, nu ma mir ca nu s-au manifestat..." Care este visul meu real?", am intrebat. Si raspunsul a fost dintr-o data acolo - nu in cuvinte, ci ca o cunoastere, nu in graba unui entuziasm , ci ca o aroma calda a iubirii. Cel mai adevarat vis a fost EU ! Sinele meu uman. Corpul meu. Apoi a venit indoiala:" Ce fel de vis prostesc este asta? Se voia a fi visul MARET". Ce legatura are corpul meu cu acesta? Vedeti voi, acesta m-a necajit mai tarziu cu dureri si o luare in greutate care nu ma mai paraseau , ca sa nu mai mentionez alte probleme care au legatura cu a purta un sine fizic dupa mine.Cum poate fi acesta calificat ca fiind un vis realizat? Desigur ca trebuie sa fie altceva, am respirat profund si am simtit din nou.Si acelasi raspuns era inca acolo, intr-o mare de sentimente atat de clara si intensa , incat a inceput sa apara in fata ochilor mei. Am gasit ceva adevarat. Sinele meu. Corpul meu. Ce a insemnat sa am acest vis? Si ce a insemnat sa il fac sa devina real? Am inceput sa realizez ca acesta inseamna sa fac din corpul meu un loc unde sa vreau sa fiu, nu doar un lucru necooperant pe care sa-l conduc ca pe un catar. A insemnat sa il ascult, sa il iubesc, chiar si sa-l inteleg, sa-l rasfat si sa-i fac pe plac. A insemnat sa imi acord prioritate, in loc sa ma las pe locul doi. A insemnat sa nu ma mai plang in legatura cu greutatea mea actuala si iubitor, sa fac ceva in privinta acesteia, chiar daca acel ceva este acceptarea totala. De fiecare data cand ma gandeam la acest vis, cateva zile mai tarziu, energia era inca atat de intensa.Stiam ca acesta a fost visul maret. De fapt, ce este mai important decat sa fiu cu adevarat aici, in iubire totala si bucuria pentru mine insami? De aceea am venit pe Pamant si este exact ceea ce sufletul meu a asteptat. De ce ar fi venit sa traiasca cu mine, daca nu imi pasa de el sau daca nu imi place casa pe care si-a ales-o? Daca a avea grija de mine este intotdeauna pe locul doi, daca nu imi fac timp pentru a ma bucura cu adevarat de acest corp, atunci care este diferenta intre aceasta viata si toate celelalte vieti? Credeti sau nu, in minutul in care am decis sa incetez sa mai visez acest vis si sa il fac sa devina real, nu intr-o zi ci acum, toate potentialele de sustinere au inceput sa apara. Si problemele au aparut,de asemenea. As putea avea cutezanta sa cer, nu - sa comand - abundenta in viata mea , doar pentru a ma rasfata? Sant suficienta "doar eu" sa deranjez universul pentru acest lucru? Pot avea incredere ca abundenta va fi acolo pentru orice doresc, daca ma pun mai intai eu pe primul loc? Si in topul tututor acestor lucruri, a-l face real inseamna sa trebuiasca sa incetez sa ma agit si sa ma plang in legatura cu corpul meu. Fara"gandire magica" , daca vreau ca totul sa fie diferit.Acum este timpul pentru actiune. Da, este timpul sa manifest acest vis pretios, al unui corp minunat, confortabil, care se reveleaza in vioiciunea sa si danseaza intr-o reuniune pasionanta cu sufletul sau. Toate celelalte vise sant doar distrageri. Acestea se vor aseza in realitatea potrivita cand acest vis despre MINE este real. Care este visul vostru adevarat? Poate fi ceva diferit pentru voi decat a fost pentru mine, dar un lucru este sigur :" Nu stiu", nu este adevarat. Raspunsul vostru este acolo si Sinele vostru va va anunta care este acesta. Pur si simplu, puneti intrebarea,respirati profund si simtiti.Raspunsul va aparea, daca ii permiteti si ar putea fi mult mai simplu decat va asteptati. Asadar, permitindu-va sa cunoasteti raspunsul, va inseamna de asemenea ca nu mai exista scuze. Pare mult mai usor sa doresti si sa te plangi, decat sa faci schimbari reale. Poate este inertia existentei umane sau poate este ezitarea de a elibera visele noastre si de a ne asuma responsabilitatile pentru vietile noastre. Dar credeti-ma, energia si pasiunea celui mai adevarat vis al vostru depaseste cu usurinta toata inertia si ezitarea. Oh, si inca un lucru. Cel mai adevarat vis al vostru se va manifesta pe cealalta parte a voalului. Totul acolo este deja un vis, noi am venit aici pentru a-l face real. Stiu ca cativa dintre voi sant obositi, nu v-ati realizat visele si doriti sa plecati. Dar ceea ce presupuneti se va intampla odata ce santeti "plecati"? Aceasta dorinta nelinistita de a face visul real va va lovi din nou. Acesta v-a adus aici, in primul rand. Acesta va impins prin atat de multe vieti pline de bucurii si greutati si nu se va opri pana cand santeti reuniti total cu Sinele vostru, cu adevarat. Si acest lucru se intampla aici pe Pamant, in corpul vostru uman. Conectarea cu visul cel adevarat al sufletului este o experienta intima si pretioasa, care nu are nimic de a face cu nimeni altcineva.Aveti de gand sa va binecuvantati pe voi insiva atat de mult? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...